להצעה משתלמת
שלח פרטים

שילוב מתכת בבית לכל דבר

דלתות ושערים לבית יש ליצור בהתאם לגודל הרצוי, גם אם לפעמים הוא שונה מגודל דלת רגילה.

לעיתים שער הכניסה יותאם למכונית או לג'יפ, ולכן יהיה רחב מהרגיל או גבוה מהנורמה, עבור דיירי בית המעדיפים פרטיות. ניתן לשלב דלת רגילה בגודל סטנדרטי ולהעמיס מעליה לבנים כמו חומה, אך המראה הנוצר הוא חנוק ולא מרשים. עיצוב שערים לבית ממתכת מאפשר לכם להתאים את העיצוב לצורך- לגודל הרצוי באורך וברוחב, לעובי וכמובן- לפי העיצוב המבוקש.

המתכת מאפשרת עיצובים חזקים מאוד ולא שגרתייםשילוב מתכת בבית לכל דבר

מתכת מאפשרת עיצובים יציבים על ידי שימוש במעט חומר גלם. לכן המתכת מתאימה במיוחד ליצירת מעקות ברזל. מעקות ברזל מעוצבים יתאימו את עצמם לחלל הנתון ויעוצבו כך שיתאימו לאווירה הכוללת של הבית. הברזל מתאים למעקה פנים ולמעקה חוץ- מסביב לבריכה או כמעקה יציב ובטיחותי לגג.

המעקה מיוצר על פי תקני הבטיחות שנקבעו בישראל ויותקן כראוי, כאשר יש גורם מקצועי נוסף מלבד המתקינים, שמפקח על העבודה ומוודא כי ההתקנה מבוצעת כראוי. כך הדבר גם במדרגות ברזל ובעת התקנת שער כניסה, דלתות וסורגים. ההתקנה צריכה להיות מדויקת כדי שהכל יראה כמקשה אחת ולא כחלקים שחוברו יחד. בעיקר הדבר ניכר במדרגות שצריכות ליצור מראה אחיד אך נוצרות בפועל בכמה חלקים. התקנה נכונה ואיכותית תסתיר את העובדה שהמדרגות לא מיוצרות מקשה אחת.

נראה כי הרבה מחלקי הבית הם מתכת, אולם המראה המתקבל אינו קר ונוקשה ואינו עמוס. לכל חדר בבית ניתן לבחור רהיטי מתכת שונים ולהוסיף כריות ריפוד עם הדפסים מיוחדים ושונים. דלתות חדרים וידיות רצוי ליצור בצורה אחידה ליצירת סדר במראה.

מבחינת גוון המתכת, את החומר בעלי המלאכה יצבעו עבורכם בגון הרצוי- לבן נקי, ירוק לחיבור עם הטבע או גוון עץ ובעצם, כל צבע. כעבור שנים כשתרצו לחדש תוכלו לצבוע בגוון אחר , על ידי צביעה שלא תיקח יותר מיום עבודה ותעניק לכם מראה חדש ועדכני.

את המתכת ניתן לעצב בסגנונות שונים, ומספיקה ידית אחרת מעוצבת לשנות את כל מראה הדלת ליוקרתי.  יתרון נוסף בבחירת החומר לשימוש בבית הוא החוזק והעמידות שלה לאורך שנים, בלי צורך בעשרות טיפולי אחזקה. אך היתרון המרכזי של המתכת הוא היכולת לבצע התאמת הגדלים חלל הרצוי, גם אם מדובר בגדלים לא שגרתיים שפחות נפוצים- אומני מתכת יוכלו ליצוק במיוחד לפי הדרישות שלכם, כך שלא תצטרכו להתפשר על פחות.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם