להצעה משתלמת
שלח פרטים

יואב עובדיה יעצב לכם את הבית

האם יש קשר בין עיצוב פנים וחוץ, לבין פרזול? למעשה, ריהוט ופרזול, הינם מרכיב חשוב ביותר בתחום עיצוב הפנים. חלק בלתי נפרד מהבית המעוצב, הם הרהיטים. החלקים החשובים הנוספים, הם: מדרגות, דלתות פנים, מעקות, ועוד. הבית הוא כמו פאזל, המורכב מחלקים. יואב עובדיה מומחה באומנות הפרזול- הכנת כל הריהוט, מעקה, דלתות וחלונות הדרושים לבית. באתר שלנו תוכלו לרכוש את כל מוצרי הפרזול המעוצבים במקום אחד.

עיצוב של דירת שתי קומות:

כאשר מתחילים לתכנן עיצוב דירת שתי קומות, יש לתכנן היטב כיצד ייראה המעקה ומה תהיה צורת המדרגות. לצורת המדרגות, יש השפעה על כל חלל הדירה ובמיוחד על חלל הסלון. כיצד ייראה המעקה? אנו מוכרים מגוון סוגים של סורגים. ניתן לרכוש מעקה אלומיניום העשוי כמקשה אחת. לחילופין, אפשר לרכוש מאתנו מגוון סגנונות של סורגים מעוצבים. חלקם יהיו עבים, וחלקם יהיו דקים יותר.

דלתות פנים איכותיות שמונעות רעש:

בחברה של יואב עובדיה, מבינים שדלתות פנים אינם רק יופי. מומלץ שדלתות פנים, יהיו חסינות בפני רעש. כאשר הדלת הפנימית חסינה מפני רעש, יכולים הילדים והנערים בבית להרעיש כאוות נפשם. הרעש בבית שישמע מהחדר יהיה חלש ולא ישמע מחוץ לבית. אצל יואב עובדיה, תוכלו לרכוש דלתות פנים חזקות, מעוצבות היטב. אנו רוצים שכל הדלתות בבית שלכם יהיו איכותיות ולכן אנו מוכרים גם דלתות צרות.

ומה עם הפרגולה בחצר?יואב עובדיה יעצב לכם את הבית

חלק בלתי נפרד מעיצוב של בית עם גינה, הוא עיצוב החוץ. העיצוב הנפוץ כיום של גינות, הוא יצירת פרגולה, ומתחתיה פינת ישיבה. אצל יואב עובדיה, תוכלו לרכוש מגוון רחב של פרגולות. חלק מהפרגולות עומדות על עמודים, וחלק נצמדות לקיר. אנו מוכרים פרגולה מפלסטיק קשיח בגוון תכלת. הפרגולה נצמדת לקיר. מומלץ להצמידה אל פתח הבית. אנו מוכרים גם פרגולות רגילות, המתבססות על עמודים. תוכלו לרכוש אצלנו ריהוט עבור החצר.

עיצוב פנים עם יואב עובדיה:

מחפשים פתרונות עיצוב לפנים של הבית? תוכלו לרכוש מאתנו מוצרי ריהוט איכותיים ביותר. אנו מוכרים שולחנות וכסאות במגוון עיצובים וגדלים. אנו נשמח לעצב לכם את דלת היציאה מהסלון אל הגינה. בדרך כלל, מומלץ לרכוש דלתות הזזה נפתחות רחבות. אילו תריסים מומלץ לרכוש? התריסים המומלצים ביותר עבור הסלון, הינם תריסים ונציאנים חשמליים. אנו גם מוכרים קישוטים לבית העשויים מברזל.

לסיכום:

זקוקים למוצרי פרזול? אתם מוזמנים לעיין בקטלוג לאתר ולבחור את העיצוב המתאים ביותר עבורכם.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם