להצעה משתלמת
שלח פרטים

מדרגות לבית פרטי

מדרגות פנים כפי שמכונות מדרגות לבית פרטי, הינן מדרגות המיועדות לעליה וירידה בין קומות בית הנחשב לשטח אחד, מדרגות אלו מצויות בבתים דו קומתיים ומעלה, כגון פנטהאוז, ווילות, או בתים פרטיים רגילים הנבנים בחלוקה לשניים. של קומה עליונה ותחתונה.
מדרגות בבית פרטי הינן כלי שימושי של מעבר בין הקומות אבל ניתן להשתמש בהם ככלי עיצובי לשדרוג חלל הבית, המדרגות צריכות להתאים לקו הייחודי של הבית הפרטי. בין אם מדובר בבית דו קומתי רגיל ובין אם מדובר בפנטהאוז יוקרתי עם גג ובו מטבח חוץ לעריכת אירועים חגיגיים משפחתיים, בחירת המדרגות צריכה להביא בחשבון את השיקולים השונים היכולים להיות בעיצוב מדרגות פנים ואת המעמד החברתי אליו שייכים דיירי הבית.

סלון מדורג - משודרג

כאשר בצד הסלון מוצב גרם מדרגות ישר או לולייני במחשבה עיצובית הוא משווה לסלון מראה יוקרתי. ממד נוסף של יוקרה. החיבור לחלל נוסף מדמה גודל והתרחבות והעיצוב של המדרגות יכול להיות תואם למיקום והמראה עשיר.

ניתן לעשות מעקה מעוטר או אפילו מעקה מזכוכית. יש גם אופציה של מדרגות ללא מעקה שלהן יופי ייחודי משל עצמן. יש ממגוון סוגים כמו מדרגות מתכת, מדרגות ברזל ועוד.

מה יש מאחורי – השימוש בחלל שמתחת למדרגות

החלל מתחת למדרגות יכול לשמש גם הוא חלק מעיצוב המדרגות, הבית. ניתן למקם צמחייה גבוהה ומטופחת. יש אפשרות להרכיב שם ארון נסתר ויש כאלה שימקמו שם כורסא עם אהיל. קיימת אופציה גם להימנע מחלל כאשר המדרגות מסתובבות כגליל כמעט ישר כלפי מעלה והחלל שנוצר כמעט ואינו מורגש.
על מה נקפיד בהרכבת המדרגות שלכם.

  • בטיחות – ביטחון, זה לפני הכול. המדרגות צריכות להיות בטיחותיות, שהעלייה והירידה בהן תהיה יציבה, למבוגרים וגם לילדים. לכן בדרך כלל יתקינו מעקה מעוצב להשלמת הבטיחות דבר שישפיע גם על העיצוב. מעקה בטיחותי יגיע עד המדרגה התחתונה ביותר ויסתיים רק אחריה כדי למנוע מעידה באחרונה. יש להקפיד על מדרגה נמוכה אבל לא נמוכה מידי, כשמתייחסים לבטיחות, גובה המדרגה הוא גם ביטחון ולא רק נוחות.
  • פרקטי – הם צריכות להיות נוחות. המיקום נח ולא במעבר דבר שעשוי להוות מטרד, צורתם לא מעוקלת מידי וגם לא מספר מדרגות רבות רצופות. במצב זה ייבנו שורת מדרגות אחריה הפסקה ובהמשך גרם שלבים נוסף, על מנת שתהיה אפשרות הפוגה בעליה.
  • אסתטי – החשיבות של העיצוב מדרגות לבית פרטי כפי שסקרנו הוא רב. מדרגות יכולות להיות חלק מתכנון היופי של הדירה והן יכולות להיות מפגע אסתטי. טעם טוב ובניה איכותית ישפיעו על הגימור.
צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם