להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקה בטיחות למדרגות - תשמרו כל הקרובים שלכם

הבית שלכם אמור להיות המקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח. זוהי הסיבה שבגללה אתם מוכרחים להקפיד על כל פרט קטן שנמצא בו. הבטיחות חייבת להיות מקסימלית בבית שיש בו ילדים, כאלה שעלולים לעשות לא מעט שטויות. מעקב בטיחות למדרגות הוא בגדר חובה, הוא יאפשר לבני המשפחה לעלות בבטחה ולרדת בנוחות. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו או את אחד מבני המשפחה האחרים מועד מהמדרגות.

מעקה במדרגות – אך במקומות נוספים אחריםמעקה בטיחות למדרגות יואב עובדיה

כאשר אנו מדברים על מעקה בטיחות למדרגות תחשבו כי זוהי האפשרות היחידה. אך כמובן שניתן לראות מעקות מותקנים בעוד מקומות אחרים על מנת לשמור על הבטיחות. יש כאלה שמתקינים מעקות בחדר האמבטיה על מנת למנוע נפילה לאחר הרחצה. אחרים מעדיפים להתקין מעקה למרפסת או בכל מקום אחר שבו ישנה סכנה של מעידה. הגיע הזמן כי תשאירו מאחור את כל מה שאתם חושבים על מעקות בית. מהיום מעקות לבית לא צריכים להיות כאלה שגורעים מהעיצוב הקיים.

מעקה למדרגות פנים לשדרוג הבית

מאוד יכול להיות כי מעקות בטיחות למדרגות נראים לכם ככאלה שגורעים מהעיצוב הקיים. אך נכון להיום מעקה למדרגות פנים יכול להיות כזה שמשדרג משמעותית את העיצוב הקיים. מעקות לא חייבים להיות בנאליים ומשעממים, הם יכולים להיות כאלה שמביאים איתם ערך מוסף. כך שאם עד כה חשבתם שהמעקה מביא איתו לפגיעה בעיצוב של הבית, אנו מציעים לכם לעשות חישוב מסלול מחדש. אחרי שתכניסו את המעקה אל תוך הבית שלכם תבינו עד כמה הוא משפיע על העיצוב. לא משנה אם מדובר על מעקה למרפסת או מעקה למדרגות.

בחירה אחת עם משמעות גדולה מאוד

מעקה בטיחות למדרגות יכול להיות בחירה מעולה כמעט מכל היבט שתסתכלו עליו. מעקות מעוצבים יכולים להיות כאלה שמוסיפים לעיצוב מצד אחד, וכאלה ששומרים על הבטיחות מצד שני. יש כאלה שהולכים על האפשרות הזאת על מנת לשנות את הנראות של הבית מבלי להוציא סכומי עתק. הרי החלפת מעקה בטיחות למדרגות בבית יכולה להיות דרך מעולה להכניס משב רוח מרענן ובטיחותי אל תוך העיצוב הנוכחי. 

הזמינו מעקה בטיחות דרך יואב עובדיה

נמאס לכם להרגיש כי המעקה בבית לא מספק את הסחורה? הגיע הזמן להזמין מעקות איכותיים של יואב עובדיה. יואב עובדיה מומחה לייצור והתקנת מעקות ברזל במגוון סוגים כגון מעקות בטיחות למדרגות, מעקות פנים מעוצבות ומעקות למרפסת בהתאמה אישית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לציין את כל הדגשים החשובים לכם. לאחר מכן תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מקבלים מעקה מושלם שיהפוך את החיים לבטוחים יותר. אין סיבה שתחששו לרדת במדרגות או שתרגישו שהמעקה בבית לא תורם לעיצוב שלו. כל פרט קטן יכול להיות גם בטיחותי ובו בזמן גם פרמטר שמביא לשדרוג מסוים.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם