להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקות ברזל לבטיחות ביתכם

האהבה ליצירה בברזל, הניסיון והידע המקצועי, מאפשרים לנו לתכנן וליצור עבורכם מעקה ברזל מרהיב ביופיו ללא פשרה בנושא הבטיחות.

אתם משקיעים הרבה כוחות, זמן וכסף בתכנון ועיצוב הבית, ולא פעם קשה עולה דילמה ואתם מתקשים להכריע ולקבל החלטה. כשמדובר במעקות, הדילמה היא האם לבחור במעקה בטיחותי אך מעט תעשייתי ופשוט למראה, או ללכת על מעקה מעוצב ולהתפשר על בטיחות. עם המעקות מברזל של יואב עובדיה אתם לא צריכים להתלבט. אפשר גם וגם.

המעקה שלנו שומר עליכם בטוחיםמעקות ברזל לבטיחות ביתכם יואב עובדיה

למעקה ביתי יש תפקיד חשוב בשמירה על דיירי הבית. המעקה אמור להיות חזק ועמיד, כדי לשמור עליכם בעת העלייה והירידה במדרגות הבית, וגם לאפשר לכם אחיזה יציבה במקרה של החלקה או מעידה. המעקה אמור לשמש לשנים רבות ולהתאים לכל הגילאים, מילד ועד מבוגר, ובחברת יואב עובדיה, אתם לא צריכים לחשוש שיציבות המעקה תבוא על חשבון המראה.

מה מיוחד במעקות שלנו? המעקות שלנו משלבים את שני הדברים שאתם מחפשים: יופי ובטיחות. המעקות שלנו עשויים מחומרי גלם חזקים ועמידים, כמו ברזל, והם נעשים על ידי אנשי מקצועי המיומנים בעבודה עם חומר גלם זה ויודעים כיצד לייצר ממנו יצירות אומנות מרהיבות ומיוחדות, שאין לאף אחד אחר. את תהליך הייצור אנו מתחילים רק לאחר לקיחת מידות בביתכם ותכנון סקיצה הכוללת את כל הפרטים: עיצוב, מיקום וגוונים. הייצור עצמו נעשה ברמת דיוק גבוהה ובגימור ללא פשרות, כאשר לאחר הייצור נתקין אצלכם את המעקה בצורה חזקה ויציבה, כך שהוא יוכל לשמש אתכם שנים רבות.

מבחינת בטיחות אנו לא מתפשרים על שום שלב בתהליך. זה מתחיל בבחירת חומרי הגלם מהם נייצר את המעקה ולאחר מכן ממשיך בעבודת הייצור עצמה. בתהליך הייצור אנו משתמשים במכשירים מיוחדים ומתקדמים, ולא סומכים רק על המיומנות והניסיון של העובדים אלא מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים בפעולות כמו ריתוך והלחמה, כדי לשמור עליהם מוגנים ולוודא שהעבודה נעשית כמו שצריך. גם תכנון המעקה ועיצובו עונים על דרישות הבטיחות, הן מבחינת הרווח בין השלבים והן המידות והקצוות שלו. התוצאה היא מעקה ברזל בטוח לשימוש, על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר.

בכל הקשור לייצור מעקה בטוח ומעוצב לביתכם אין יותר דילמה. כנסו לגלריית המעקות שלנו ותוכלו להתרשם ממגוון המעקות שייצרנו עבור לקוחותינו באהבה רבה וברמה מקצועית גבוהה.

בטיחות, איכות ויצירתיות הם שלושת היסודות המנחים אותנו בכל המעקות שאנו מייצרים, אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום ותוכלו להזמין מעקה שהוא יצירת אומנות אמתית!

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם