להצעה משתלמת
שלח פרטים

הרבה לפני המראה - עבודות ברזל לבית בטוח

עבודות ברזל ממלאות מרכיב חשוב בביטחון בני הבית. הברזל הוא חומר הגלם המועדף ליצירת מעקות שונים, סורגים, דלתות ושערים שנועדו לשמור על הביטחון של הדיירים.

עבודות הברזל והברזל בכלל מצאו את דרכם לבית בהמון דרכים שונות. סורגים מברזל אלו סורגים יציבים שקשה מאוד לפרוץ, דלתות ברזל, פשוטות או עם כמה בריחים מספקות הגנה רבה וכן הלאה. הברזל נחשב כמתכת יציבה מאוד וחזקה, שאינה מאבדת מהחוזק שלה גם לאחר שנים. בשילוב עם צבע מונע חלודה וטיפולי תחזוקה מדי כמה שנים, המתכת גם תראה כחדשה. מדרגות פנים הבית, רהיטים שונים, פרגולות ופרזול קיימים כדי להקל את החיים על בני הבית. הרבה לפני שנדבר על היופי של עבודות הברזל, יש צורך לדבר על פונקציונאליות ואיכות.

להכות בברזל בצורה בטוחהעבודות ברזל לבית בטוח יואב עובדיה

השימוש בברזל במוצרים השומרים על ביטחון הדיירים מצריך דיוק בעבודה והתקנה נכונה, שלא יגרם נזק במקום תועלת. כמו כן, יש תקנים המחייבים על פי חוק, כמו למשל גובה המעקה והרווחים בין מוטות המעקה. תקנים אלו נקבעו בכדי להגביר בטיחות ועל היצרנים לציית להם, גם בשעת הייצור וגם בשעת ההתקנה.

את מוצרי המתכת השונים ניתן לרכוש מאתרי אינטרנט המציעים מחירים זולים, אך עלול להתגלות שמאחורי מוצרים אלו לא עומד בקר איכות שווידא עמידה בתקנים השונים ואת יציבות המוצר בפועל. כמו כן יתכן והברזל עורבב עם מתכות שונות הפוגעות בעמידות השער או הפרגולה.

בעת בחירת עבודות מתכת לבית יש לבחור ראשית את החברה לעבודות מתכת, שתוכלו לסמוך עליה כי היא מציעה חומרי גלם איכותיים, עבודה ייצור קפדנית והתקנה בדיוק מרבי. לאחר שעניתם על כל הדרישות הפונקציונאליות של המוצר ווידאתם כי הוא שימושי עבורכם, תוכלו לעבור לעיצוב.

עולם העיצוב בברזל רחב מאוד וכולל סגנונות שונים ומגוונים, כולל אופנות אחרונות וגם שיחזור של אופנה מימי המלוכה. את העיצוב אתם בוחרים לפי השראה שקיבלתם מספר או מסרט, או מהדמיון. אמן המתכת בחברה שבחרתם יצור עבורכם שרטוט ראשוני של העיצוב כפי שהוא הבין מכם, תערכו תיקונים ואף הדמיה תלת ממדית או ריטוש תמונות בהן תוצב הדלת החדשה או פרגולות מתכת על רקע הבית שלכם כדי תוכלו לראות כיצד הכל משתלב בתמונה הכללית.

בכל העת יערכו תיקונים והתאמות כמו בכל עבודת אמנות. ברגע שתגיעו למוצר סופי שמוצא חן בעיניכם ועונה על כל תקני הבטיחות, כל שיישאר הוא להתחיל בייצור.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם