להצעה משתלמת
שלח פרטים

חצר אנגלית מבית יואב עובדיה

מהי חצר אנגלית? חצר אנגלית, הינה חצר הצמודה לפתח חיצוני של קומת המרתף. האדמה המקיפה את החצר האנגלית נמוכה יותר, ומעל החצר שמים סורגי בטיחות. מהו סוג הסורג המתאים? איזו דלת מומלץ לשים כדלת יציאה לחצר? במאמר זה, נסביר יותר על מבנה חצר אנגלית, ועל הסורגים המתאימים. בסוף המאמר, נתן טיפים כיצד נתן לשתול צמחייה בחצר זו.

האם לשים סורג או מעקה סביב לחצר האנגלית?

סורגים של חצר אנגלית, הינם סורגים קבועים. תפקיד הסורגים, הוא להגן על ההולכים במקום. חשוב לבחור בסורג עבה. מומלץ, לבחור בסורגים עם מרווח צפוף ככל הניתן. אם הסורג נמצא במקום שעוברים בו ודורכים עליו, חשוב שהסורג יהיה עבה ביותר. אולם, מומלץ שהיא תהיה במיקום פחות חשוב בחצר הבניין. זאת על מנת לשמור על בטיחות הילדים.  לפעמים, עדיף לשים סורגים על הקירות מסביב. ישנם אזורים בהם אפשר לא לשים סורג מעל החצר, אלא באדמה סביב קירות החצר לשים מעקה זכוכית.

דלת יציאה איכותית מאלומיניום אל החצר האנגלית:חצר אנגלית יואב עובדיה

החצר האנגלית מתבססת על דלת יציאה מקומת המרתף, אל החצר. לשם כך, חשוב לבחור דלת אלומיניום איכותית. מומלץ שדלת היציאה, תהיה מעוצבת בסגנון קלאסי עתיק. על מנת לקבל דלת בסגנון עתיק, ניתן ליצור בליטות על הדלת. מומלץ שהצבע יהיה בגוון עתיק. את רוחב הדלת, מומלץ לקבוע לפי רוחב החצר. מומלץ שהדלת תפתח לכיוון הבית, על מנת לחסוך מקום בחצר. כאשר האדמה הסובבת את החצר האנגלית אינה גבוהה מדי, אפשר לסדר מדרגות היורדות אל החצר האנגלית וגם שער כניסה מעוצב.

צמחייה בגינה האנגלית:

האם לשתול צמחייה בחצר האנגלית? שתילת צמחייה בחצר האנגלית, נותנת מראה יפה יותר ותחושה טובה. חצר אנגלית בלי צמחייה, עלולה ליצור תחושת מחנק. היא גם נותנת תחושה של גינה. אפשר לשתול פרחים, שיחים קטנים, ולפעמים אף עצים. כאשר מתקינים את הסורגים של החצר האנגלית, חשוב לשמור על מעבר קרני אור אל הצמחייה.

ריהוט מומלץ לחצר האנגלית:

איזה ריהוט כדאי להזמין לחצר אנגלית? כיוון שבדרך כלל שטח החצר מצומצם, מומלץ להתמקד בריהוט של שולחן וכסאות. ישנן מגוון רחב של שולחנות וכסאות מאלומיניום. כדאי להתאים את צבעי הריהוט לצבעי הדלת. אם החצר רחבה דיה, וקירות החצר גבוהים, אפשר להוסיף פרגולה לפינת הישיבה. לפעמים, סורג הבטיחות ישמש גם כסככה עבור הפרגולה שבחצר.  

לסיכום:

החצר האנגלית, הינה פינת אוויר לנשימה של קומת המרתף. מעל החצר יהיה סורג מעקה. לפעמים, לא יהיה סורג מעל החצר, אלא מעקות ברזל מסביב לקירות. לפעמים, ניתן לסדר כניסה נפרדת דרך החצר. אפשר לשתול גינה בחצר. אפשר לסדר בחצר פינת ישיבה נחמדה.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם