להצעה משתלמת
שלח פרטים

שער ברזל לבית פרטי - מה חשוב לדעת

שער הוא תוספת מעוצבת בכניסה לבית והוא משרת למעשה מספר מטרות של דיירי הבית. אנחנו רוצים לשמור על הפרטיות שלנו, על הבטחון האישי מפני פריצות או תקיפות ומבקשים למנוע כניסת גורמים לא רצויים לשטח שלנו.

השער אינו עומד בפני עצמו הוא בדרך כלל חלק מגדר או חומה המקיפים את הבית והוא מגדיר את פתחי הכניסה לבית, לחצר, לחניה וגם יכול לשמש כאמצעי לסגירת פחי אשפה, ארונות חשמל ועוד. סגירות חורף בירושלים מאפשרות שילוב השער עם פרגולה או סוכך המצוידים בסגירות צד להגנה מפני גשם, רוח ואפילו שלג בימות החורף ומאפשרים כניסה יבשה הביתה ישירות מהחניה.

סוגי שערים

שער עם צירים - זהו שער שנפתח כמו כל דלת רגילה. כנפי השער מחוברות לגדר באמצעות צירים המאפשרים פתיחה וסגירה. משקלו של הברזל עלול להכביד על השער לכן שערים אלה מתאימים לפתחים צרים יחסית ובהתקנתו יש לוודא שיש מספיק מקום לפתיחתו הצידה ושאינו נתקל בחפצים אחרים המותקנים במקום.

שער נגרר - זהו שער שנפתח ונסגר לצד, על גבי מסילה המותקנת לאורך הפתח והגדר שלידו. אם מדובר בשער גדול במיוחד יותקנו בו גלגלים להקלה על פעולות הפתיחה והסגירה. סוג זה מתאים לפתחים גדולים כמו חניה או פתח נוסף בחצר.
שער ברזל לבית פרטי יואב עובדיה

ברזל מגלוון

הברזל המשמש לייצור השער עובר תהליך של גלוון. זהו ציפוי של הברזל באבץ להגנה מקורוזיה, מחשיפה לקרני השמש הלוהטות ומחשיפה לגשם. קיימים 2 תהליכי גלוון, חם וקר. הגלוון החם מעניק לשער שכבה עבה של אבץ הגורם להגנה טובה יותר מפני נזקים עתידיים.

ברזל מגלוון ניתן לצביעה ומאפשר לבעלי הבית לשלב את השער בעיצוב הכללי של הבית. הצביעה מתאפשרת באחת משתי השיטות, בריסוס או בתנור. הצביעה אינה מחזיקה לנצח ויש צורך בחידושה כל מספר שנים בהתאם לבלאי שלה.

מה חשוב לדעת כשבוחרים שער ברזל?

מטרות ותקציב - הגדירו את הצרכים שלכם לפי מספר הפתחים שאתם מבקשים לסגור ומהו סכום הכסף שתהיו מוכנים להשקיע בסגירת הפתחים.

העיצוב - התאמת מראה השער לעיצוב הכולל של הבית תתרום ממד נוסף לסטייל שבחרתם. קיימים עיצובים מגוונים, לדוגמא: שער אטום שלא ניתן לראות דרכו את המתרחש בחצר. עיצוב המתאים לבית עם שטחים קטנים וקרוב לרחוב, מה שמאפשר צפייה על המתרחש בבית מהרחוב. אפשרות אחרת היא שער שיש בו סורגים וביניהם רווחים שיתאים דווקא כשנרצה לחשוף גינה יפה לעוברי אורח.
 
איש מקצוע מנוסה - בחרו איש מקצוע מנוסה המקפיד על איכות החומרים ועל דייקנות בייצור על פי דרישתכם. בדקו המלצות ובקשו לראות שערים שהתקין בבתים אחרים. ניסיון ומקצועיות יסייעו לכם להתאים את סוג השער למבנה אליו הוא מחובר ולגודל הפתח.

לסיכום, שער ברזל לבית פרטי הוא תוספת חיונית להגנה על הבית אשר משתלבת בעיצוב הבית ומשלימה את המראה המרשים של הבית. בחרו איש מקצוע מנוסה לייצור השער לביתכם לפי מטרותיכם והעיצוב שבחרתם.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם