להצעה משתלמת
שלח פרטים

סוגי שערים לבית מעוצב

בכל בית עם גינה או חצר רצוי לבצע איזו אפשרות של גידור ותיחום. האפשרות הזו רלוונטית מאוד מכיוון שהיא מסייעת במובנים שונים ומגוונים כגון הגנה ובטחון, נוחות, שמירה, אסתטיקה, תוספת עיצובית ועוד. וכפי שוודאי שמעתם לא פעם, לכל גדר וחומה יש להתקין גם שער כניסה שיאפשר להיכנס ולצאת בבטחה מהשטח המתוחם.

בבתי מגורים עם גינה, שער כניסה לבית הוא חשוב מאין כמותו. באמצעות שער כניסה לבית ניתן להגדיל את הבטיחות של הדיירים ולמעשה לייצר כניסה נוספת שתשמש אתכם בעת הצורך. בבתים עם ילדים קטנים נהוג לראות כי הילדים והפעוטות משחקים המון בגינה, במיוחד במזג האוויר הנפלא שיש בישראל.

על מנת שההורים לא יצטרכו להשגיח עליהם במשך כל רגע ולמנוע מהם לצאת מאיזור הבית או למנוע מאיש זר להיכנס – נהוג להתקין גדר ושער כניסה לבית. גם אם אין בביתכם ילדים קטנים או שמא הם עזבו כבר את הקן, שער כניסה לבית ישמש אתכם ויתחום את השטח שרכשתם למגורים מבלי לאפשר לזרים להכנס, לחיות משוטטות לחדור ולטנף את הגינה ועוד.
סוגי שערים יואב עובדיה

סוגי שערים לבית

כיום יש מבחר רחב מאוד של שערים שתוכלו להתקין בגינתכם או סביב החצר של הבית. ישנם שערים ממתכת, שערים מפלסטיק ייחודי, שערים מעץ ועוד.

הנפוצים והפופולריים הם שערים ממתכת ושערים מעץ מכיוון שהם עשויים מחומרי גלם יעילים ואיתנים אשר מתאימים גם למזג האוויר הישראלי וגם לקהל הלקוחות ולדרישותיו.

שערים ממתכת יכולים להגיע במגוון דוגמאות וסגנונות ואף ניתן לבצע הזמנה עיצובית ספציפית שמוצאת חן בעיניכם. עם זאת, הסגנון של המתכת הוא יותר מודרני ו"קר" מאשר שערים הבנויים מעץ ולא כולם מתחברים למראה.

בדרך כלל מומלץ להתאים את השער כניסה ואת הגדר למראה הכללי של הבית. לא חייבים להתאים את המראה הפנימי של הבית לשער ולגדר אך בהחלט רצוי להתאים את המראה החיצוני של המבנה לחלק שתוחם ומגדר אותו.

למשל, בתים בצבע אפרפר, לבן וכו' – יוכלו להשתלב בצורה טובה עם שערים ממתכת. בתים בסגנון כפרי, אשר מעדיפים מראה חמים ומזמין יותר ישתלבו היטב עם שערים מעץ, שמאז ומתמיד היו בעלי מראה ייחודי ומרשים.

יתרונות להתקנת שער כניסה לבית

במידה ואין לכם שער כניסה אתם בהחלט יכולים להעיד כי נתקלתם לא פעם באנשים זרים המבקרים מבלי הזמנה בשטח שלכם, או בעלי חיים משוטטים שאינם שייכים לכם אשר חדרו אל תחום הפרטיות. שער הכניסה למעשה הוא מעין תשתית נוספת אשר תשמש אתכם לשמירה על הפרטיות ולהגנה על השטח שלכם.

אשר יש שער כניסה רצוי גם לוודא כי יש אפשרות לנעול אותו מתוך החלק הפנימי (האזור שבו אתכם נמצאים). שער כניסה לבית מעניק הגנה למתגוררים בפנים, מונע יציאה של ילדים קטנים וסקרנים ועוד.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם