להצעה משתלמת
שלח פרטים

מה שצריך לדעת על ארון חשמל ממתכת

בעת בנייה או שיפוץ מתכננים את כל הפרטים החשובים וביניהם גם את מארז הבטיחות המגן על הרכיבים האלקטרוניים – ארון החשמל. המתחם שחוצץ בין המטען הרגיש לסביבה ומאפשר גישה מבוקרת ומאובטחת. תכנונו של הארון, בחירת חומרי הגלם מהם הוא יהיה עשוי מהפנים דרך החזיתות ועד התקנתו קריטיים לביטחון הדיירים ולתפעול מטבי של הרכיבים.

התאמה אישית היא שם המשחק וחשוב לתכנן מארז לפי הצרכים המדויקים תוך שימת דגש לתנאי השטח. חשוב לדעת שקיימים סוגים שונים של ארונות חשמל הנבדלים זה מזה במבנה אך בעיקר בחומר הגלם ממנו הם עשויים כאשר בשוק נפוצים ארונות מחומרים פלסטיים למיניהם, ארונות מעץ ומארזים מפיברגלס כאשר לכל חומר יש תכונות ומאפיינים אחרים, חוזקות וחולשות.

עץ, למשל, עשוי להרקיב עם השנים ופלסטיק לא בהכרח חזק ועמיד בפני שריטות כמו חומרים קשיחים יותר. בבחינת החומרים המובילים בזירת ארונות החשמל אין ספק שמלכת מארזי החשמל היא המתכת הפופולארית בייצור ארונות חשמל ויש לכך סיבות טובות.

עמידות ללא תחרות

המתכת היא חומר בעלת יתרונות רבים וארוכי טווח במיוחד בתכנון הנדסי של מארזים לתעשייה ושימוש במתכת יצוקה. ראשית, היא עמידה מאוד בפגעי הזמן ובפני תנאי מזג אוויר קיצוניים הן של חום והן של קור, אבק, עובש, כימיקלים, שמנים ועוד כך שאפשר להתקין אותה גם בסביבה בעלת תנאים מאתגרים או תשתית מורכבת.

שנית, בשל התכולה הרגישה של הארון חשוב מאוד שהוא יהיה אטום בפני נוזלים ברמת האטימות שמספקת המתכת כאדר היא חסינה בפני אש ובפני כימיקלים ומסיסים וכן בפני קרני UV ואינה מתנפחת או מתעוות כמו-עץ.
ארון חשמל מתכת עתיד ללוות את המבנה במשך שנים ארוכות ומכאן החשיבות יש לו בנושא התחזוקה – שיהיה קל מאוד לנקות אותו. מתכת קלה מאוד לניקוי היא עמידה בפני קורוזיה וחלודה, אינה צוברת אבק, קל להסיר ממנה לכלוך והיא מחזיקה מעמד זמן רב. היא חזקה ומאוד יציבה ולכן לא תכרע תחת העומס. כמובן שחשוב לתכנן את המארז מראש לפי הגודל והמשקל של תכולת הארון. נושא הבידוד אף הוא חיוני לתפקודו של ארון והמתכת נחשבת למוליכה חשמלית המסוגלת לנטרל הפרעות אלקטרומגנטיות וגם לספק הגנה מפני גלי רדיו ולבודד מהבחינה האקוסטית.
ארון חשמל ממתכת יואב עובדיה

חופש עיצובי ביצירת ארון מסוגנן

בשנים האחרונות יותר ויותר בניינים שמים דגש על הפן האסתטי ובוחרים לפנות לחברה מקצועית שתעצב עבורם ארונות חשמל מדוגמים, שיתמזגו עם השפה הויזואלית המובילה של הנכס מבחינת סגנון עיצובי וצבעים. היופי של המתכת הוא שהיא גמישה מאוד מבחינת היכולת להמציא את החומר כל פעם מחדש בדמות אחרת, המתכת מתאימה למגוון מוצרים כמו מדרגות, פרגולות מתכת ועוד, והיא מגיעה  במגוון צורות ועיצובים מרשימים בצבעוניות משתנה ועם מוטיבים. אגב, אם בוחנים את הארון מהאספקט של איכות הסביבה – המתכת היא חומר שניתן למחזר ולכן ידידותית גם לסביבה.

תכנון והתקנה - לתת למקצוענים לעשות את העבודה

תהליך ההתקנה עצמו חייב להתבצע על פי התקנות המחמירות ביותר בהתאמה אישית לפי תנאי השטח והצבת המארז בדרך הבטיחותית ביותר תוך מתן גישה מבוקרת לרכיבים במארז. החברה המתמחה בייצור המארזים תדע כיצד ליצור מארז שיעמוד בדרישות הביצוע הנכונות וההתקנה תבוצע על ידי המומחים בתחום מבלי להתפשר על איכות.
בבואכם להזמין ארון חשמל בדקו אילו חברות מייצרות בעצמן ארונות בהתאמה אישית, מה התקציב למספר ארונות חשמל ותוך כמה זמן יסופק הארון ומשך ההתקנה, אחריות על הארון וכדומה. תוכלו לבקש המלצות מפרויקטים אחרים שכבר השתמשו בשירותי חברה לייצור ארונות מתכתיים ולהתרשם מהתוצאות בשטח. 

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם