להצעה משתלמת
שלח פרטים

איך לבנות פרגולות מעוצבות ומרשימות במיוחד?

הסיבה העיקרית לבניית פרגולות מתכת היא הצורך בפתרונות הצללה כדי לנצל חצר או גג לאורך כל ימות השנה וגם בשעות שבהן קרינת השמש עוצמתית והטמפרטורות גבוהות מאוד. אבל אנחנו חיים בעידן שבו להיבט האסתטי יש משקל נכבד יותר ויותר בכל החלטה כמעט, וגם כשהמטרה היא בניית פרגולה כדאי להקדיש תשומת לב גם לעיצוב שלה.

קשב מלא

עם אלומיניום וברזל והשילובים השונים ביניהם ניתן להקנות לכל פרגולה בכל מקום אינספור עיצובים אפשריים. על-מנת להבטיח מקסימום נחת למי שישבו בחצר או בגג תחת אותו פתרון הצללה, הדגש הראשון הוא להקשיב. רק קשב מלא לרצונות שלכם, לחלומות שלכם ולתפישת העולם הוויזואלית שלכם מספק את הבסיס הנדרש לעיצוב המושלם.
באופן טבעי הדרך לפרגולה המרשימה כוללת מעבר לקשב גם העלאת רעיונות והצגת דוגמאות, ובעצם השלב הראשון הוא שיחה - אבל כדי שהשיחה תהיה אפקטיבית חשוב לאפשר לבני האדם שזקוקים להצללה לשתף את המחשבות שלהם.

העלאת רעיונות

פרגולות אלומיניום בשילוב ברזל היא פריט מרהיב עין מטבעו. הניגודים בין האלומיניום הקליל ובעל הקווים הנקיים לברזל שמפגין נוכחות מסיבית יותר וקווים ייחודיים מייצרים עניין ומאפשרים להעלות רעיונות רבים.

איש מקצוע מיומן בתחום יודע להפוך את המידע שקיבל מכם והרצונות שלכם לשלל רעיונות לעיצוב - בין אם בהשראת פרגולות שכבר יצר, בין אם מתוך יציאה ממוטיב ספציפי מבוקש ובין אם על בסיס הסגנון של החצר או הגג שלכם.
העלאת מבחר רעיונות רחב מובילה לסיעור מוחות ולפיתוח רעיונות נוספים - עד שמתקבל המראה המושלם מבחינתכם.

תכנון מדויק

פרגולות מעוצבות יואב עובדיה

רעיונות - יפים ומרשימים ככל שיהיו - עדיין לא מספיקים כדי להבטיח פרגולה מושלמת. השלב הבא הוא תכנון מדויק כדי שניתן יהיה ליישם את החזון על חומרי הגלם הרלוונטיים, כשכאמור האופציה הטובה ביותר היא פרגולה מאלומיניום וברזל.
התכנון המדויק והמפורט מתבצע בעזרת מחשב ועל בסיס ניסיון עשיר, וכמובן תוך הבנה מלאה גם של האפשרויות הרבות שמספקים הברזל והאלומיניום וגם של המגבלות של חומרי הגלם - שהרי בסופו של דבר נדרש גם מוצר יציב ועמיד לאורך זמן.

ביצוע מוקפד

לאחר השלמת התכנון מגיע שלב ההוצאה לפועל של התוכניות. גם בשלב זה כל פעולה חייבת להתבצע באופן מוקפד במיוחד, ללא כל קיצורי דרך או עיגולי פינות - גם כשמדובר על פרגולות אלומיניום במבצע שהרי המטרה האמיתית היא לא הוזלה של פתרון ההצללה אלא יחס עלות תועלת משתלם במיוחד, ולשם כך אי אפשר לפגוע בתועלת.

כשכל הרכיבים מוכנים ניתן להתחיל בהתקנה. כדאי לדעת שישנם שני סוגים עיקריים של פרגולות - תלויות ועל עמודים. לכל אחת מהאופציות יתרונות וחסרונות, ובעיקר נדרשת התאמה מרבית למאפיינים הספציפיים של הנכס שלכם. התקנת פרגולות תלויות מחייבת מיומנות גבוהה יותר, אבל גם כשמדובר על פרגולה על עמודים חובה לוודא שמלאכת ההקמה מופקדת בידיים מנוסות במיוחד.=

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם