להצעה משתלמת
שלח פרטים

בטיחות ואסתטיקה גם יחד: חשיבות מעקה הבטיחות

דירה גדולה ומרווחת היא החלום הישראלי בהתגלמותו, והבית הפרט
י הוא בגדר פנטזיה שכולנו משתוקקים להגשים. אנחנו יכולים לדמיין את הילדים מתרוצצים בחדרים בקומה העליונה, בזמן שאנחנו נהנים מהשקט בקומה התחתונה, עם ספל קפה או כוס יין מפנק. אלא שהגודל הזה מחייב משנה זהירות, ובתים עם מדרגות פנים המובילות לאזורים שונים בבית, בהחלט נדרש תכנון מדויק מאוד. לרוב עולה גם השאלה – האם הבטיחות מנצחת את האסתטיקה או להיפך? הנה ספוילר להמשך: אין שום סיבה לבחור.

 

מעקה הבטיחות יכול לשדרג את העיצוב

השקעתם את הזמן בבחירת פריטי הריהוט היפים ביותר, תכננתם קירות גבס מעוצבים כדי להפוך כל פינה למיוחדת במינה, ולכל אלמנט בבית יש השפעה אדירה על המראה הכללי. כדאי לזכור שגם למעקה הבטיחות שלכם, זה שניצב לאורך גרם המדרגות, יש השפעה לא מבוטלת על עיצוב הבית. אם האסתטיקה חשובה לכם אתם בוודאי משקיעים לא מעט בעיצוב וגם בבחירת חברת ניקיון מקצועית שתעניק לבית את המראה הנקי והמטופח בכל רגע ביממה, אז למה להקל ראש כשמדובר במעקה? אולי המטרה המרכזית שלו היא הבטיחות האישית שלכם, אבל אם הוא יכול לשדרג את העיצוב הכללי – אין באמת סיבה לעגל פינות.
חשיבות המעקות יואב עובדיה

מונעים נפילות ומשרים ביטחון

אם נחזור אל הסיבה המקורית להצבת מעקה בטיחות, נסכים בוודאי שהבטיחות היא זו שמושכת את מירב תשומת הלב, ובצדק. התפקיד העיקרי של המעקה הוא להעניק תחושת ביטחון של ממש, למנוע נפילות ולספק תמיכה בזמן העלייה (או הירידה) במדרגות. באופן דומה אנחנו מתקינים מעקות גם במרפסות, בחלונות או סביב הבריכה הפרטית, ותמיד מתוך רצון להבטיח את שלומם של כל דיירי הבית, מהזאטוטים ועד הקשישים שבחבורה. זו בדיוק הסיבה לבחור במעקה חזק ועוצמתי, יציב ועמיד. כך תדעו שיש לכם הגנה מרבית מפני כל תרחיש אפשרי, גם כשאתם לא בסביבה כדי לפקח על הקטנטנים.
 

חומרי הגלם האיכותיים ביותר

כדי להבטיח תוצאה טובה המשלבת בין אסתטיקה לבין בטיחות מוגברת רצוי לבחור בקפידה את חומרי הגלם הטובים ביותר. חברה מקצועית עם ניסיון בתכנון מעקות בטיחות למדרגות הפנים או לחצר תוכל לעזור לכם בבחירת החומרים האיכותיים והחזקים מכל. כך תוכלו לעצב מעקה מרשים שישתלב בקונספט העיצוב המרכזי שלכם, ולהבטיח לעצמכם מעקה חזק ויציב ששורד היטב גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, וגם במבחן הזמן. השימוש במתכת איכותית הוא כלי מרכזי שיעזור לכם לעצב כל מעקה יוקרתי ומרשים וליהנות מגימור ברמה הגבוהה ביותר ומראש שקט לאורך שנים!
 

 

 

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם