להצעה משתלמת
שלח פרטים

שילוב מעקות בתהליך שיפוץ דירה

נכנסים בכל יום הביתה אחרי יום העבודה ולא מרוצים ממה שאתם רואים? שוברים את הראש כיצד לשנות את העיצוב בביתכם? מחפשים את השינוי שיביא לכם את הדירה שתמיד חלמתם עליה אבל פשוט לא יודעים כיצד לעשות את זה? שיפוץ דירה הוא אכן משימה לא פשוטה, לא כל שיפוץ מתאים לכל דירה ולכל כל שיפוץ גם מתאים לתקציב הכלכלי שהגדרנו לעצמנו בתחילת השיפוץ. לכן טרם השיפוץ צריך לחשוב היטב על מה אנחנו רוצים לשנות ואיזה שיפוץ יתאים בדיוק לרצונות והחלומות שלנו. אגב, שיפוץ לא חייב מורכב או מלא בלאגן, לפעמים דווקא שינוי קטן יכול להביא את השינוי הגדול וההמלצה שלנו היא שילוב מעקות בשיפוץ הדירה.
שילוב מעקות בזמן שיפוץ יואב עובדיה

מעקות כחלק מהשיפוץ – המסגרת שמבליטה את התמונה הגדולה


המעקות למעשה הם חלק מהשיפוץ הכולל אבל אם חשבתם שחלקם קטן או מינורי כדאי מאוד שתחשבו שוב כי הם למעשה היהלום שבכתר בכל הקשור לשיפוץ. מעקות מוסיפים את המסגרת לשיפוץ הגדול, הם למעשה מבליטים גם את השינויים האחרים אבל במקביל מציגים לאורחים או המבקרים שלכם עיצוב מדהים בפני עצמו. המעקות מגיעים במגוון של גדלים ועיצובים כאשר המטרה שלכם היא להתאים את המעקה לאופי הבית שלכם. אם אתם מחפשים רעיונות לשיפוץ דירה וטרם מצאתם את הרעיון יוצא הדופן שיבדיל אתכם מהאחרים אתם יכולים להפסיק לחפש כי המעקה החדש בדירה שלכם זה הפתרון המושלם עבורכם.

לשנות בגדול, לשלם בקטן
אז נכון ששיפוץ דירה הוא לא עניין הכרחי, כלומר לא מדובר על פעולה שאנחנו חייבים לעשות וזו לרוב הסיבה שאנחנו דוחים אותה כל הזמן. בנוסף, אנחנו נרתעים לא מעט מהמחירים שאנו נחשפים אליהם אבל האמת היא ששיפוץ הדירה לא חייב לקרוע לנו את הכיס ובהחלט אפשר לומר שמדובר בפעולה שיכולה להשתלב היטב עם ההוצאות האחרות שלנו. אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לשפץ דירה ובכל פעם חשבתם שמדובר בסכומים גבוהים או שמעל התקציב שלכם כדאי שתחשבו שוב כי בהחלט אפשר לעשות שיפוץ לבית בתקציב שלכם וכך אתם למעשה גם מרוויחים דירה חדשה וגם יכולים להמשיך לתפקד במסגרת הכלכלית שהצבתם לעצמכם

לא לשכוח את העניין הבטיחותי
אז אחרי שהחלטתם שהמעקות יהיו חלק מהשיפוץ הגדול בביתכם שימו לב לעניין לא פחות חשוב מהעיצוב והוא כמובן הבטיחות. מעקה לא נועד רק כדי להכניס יופי חדש לביתכם אלא תפקידו גם להגן עליכם ובעיקר על ילדכם מפני פציעות ונפילות. המעקה שאתם בוחרים חייב להיות מספיק יציב ומספיק חזק כדי שאתם תהיו רגועים בכל פעם שילדכם עולים או יורדים במדרגות וכמובן שלחומר שאתם בוחרים יש השפעה גדולה על כך. מעקות מברזל זו האופציה המועדפת על רוב הישראלים ולא בכדי, מדובר במעקות שגם נראים מצוין וגם מספיק חזקים להתמודד עם כל אתגר שנקרה בדרכם.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם