להצעה משתלמת
שלח פרטים

פינוי מורכב של דירה עם מעקות ברזל

אתם עוברים דירה וצריכים לפנות ממנה ציוד שאינכם מעוניינים בו, אבל ישנם מעקות ברזל שמקשים עליכם להוציא ממנה את הרכוש המיותר? דעו שכיום קיים שירות מקצועי של פינוי דירה בחינם ובאמצעותו תוכלו לפנות את תכולתה במהירות וללא כל בעיה!

מהו פינוי דירות ולמי זה מתאים?

במהלך מעבר הדירה ישנם חפצים רבים שנותרים מאחור וצריך לפנותם, לעתים אלו גם חפצים של דיירים קודמים שהושארו בדירה ואינכם זקוקים להם. במקום לבזבז כספים רבים ומיותרים על הובלת הציוד המיותר מחוץ לדירה. כיום ישנן חברות רבות שמציעות שירות של פינוי דירה בחינם. במסגרת שירות זה, מגיע צוות עובדים מטעם החברה שמוציא את החפצים מהדירה וגם מנקה אותה בסופו של התהליך.
פינוי דירה עם מעקות יואב עובדיה

פינוי דירה בחינם – איך זה עובד?

אתם בטח תוהים איך יכול להיות ששירות מורכב כזה של פינוי דירה מוצע בחינם? דעו כי למעשה החברה כן מקבלת תמורה על השירות שהיא מעניקה לכם. החברה מקבלת את הרכוש שאינכם מעוניינים בו בתור התמורה. בסופו של התהליך היא ממיינת את הרכוש לכזה שהינו בלוי ואינו ראוי לשימוש ולכזה שניתן למכירה או למסירה לתרומה.

בצורה זו כל הצדדים יוצאים מרוצים! אתם מרוויחים דירה נקייה שמפונה במהירות וללא עלויות והחברה מרוויחה מגוון של פריטים שתוכל למכור לאחרים.

מתי ישנו צורך בפינוי מורכב של דירה?

בחלק מהמקרים פעילות הפינוי של הדירה הופכת להיות מורכבת בשל מעקות ברזל שממוקמים בה שלא מאפשרים גישה נוחה להוצאת החפצים. בנוסף, ישנו צורך להיזהר שלא לפגום במעקות הברזל בכדי שיוכלו לשמש אתכם או את הדיירים הבאים בדירה.

לכן, חשוב להפקיד על הזמנה של צוות מקצועי שמתמחה בפינוי דירות שמכיר את כל הדרכים הטובות ביותר להוצאת הרכוש המיותר!  זאת באמצעות הגנה על המעקות באמצעות עטיפתם בכדי למנוע נזקים כדוגמת עיקום של המעקות . לעתים, ניתן לפרק את מעקות הברזל ולהרכיבם מחדש במידה שברצונכם לקחתם לדירה החדשה.

מה חשוב לבדוק כבוחרים חברה של פינוי דירות?

ישנם מספר פרטים חשובים שצריך לשים לב אליהם בעת בחירה של חברת פינוי דירות, בכדי להבטיח שתבחרו בחברה מיומנת ומקצועית שתבצע עבודה איכותית. במהלך חיפוש מהיר באינטרנט תוכלו לאתר חברות רבות שמבצעות פינוי דירה בחינם.

ראשית, בדקו מהו הניסיון המקצועי של החברה ומהם שנות פעילותה בתחום, העדיפו לקחת חברה מנוסה ומיומנת בפינוי דירה. קראו על החברה באינטרנט ובדקו מה כתבו לקוחותיה הקודמים, זאת בכדי לוודא שתעבדו מול חברה אמינה שתעניק לכם שירות יעיל ואדיב. בדקו אם לחברה יש ביטוח וחתמו על חוזה שמבטיח שבמידה וישנם נזקים לרכוש יינתן לכם פיצוי.

אז למה אתם מחכים?! צרו קשר בהקדם עם נציגנו בכדי להזמין פינוי דירה בחינם שיאפשר לכם לנקות אותה מרכוש מיותר במהירות מבלי לפגוע במעקות הברזל!

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם