להצעה משתלמת
שלח פרטים

דגשים חשובים שיש לעצב בבית עם ילדים קטנים

בית מעוצב ויפה שהוא גם בטיחותי לילדים – יש בהחלט דבר כזה. הבטיחות חשובה מכל, אך היא לא באה על חשבון המראה.

אילו הייתם ניצבים בפני דילמה כזו, בה עליכם לבחור בין יופי ועיצוב לבין בטיחות המשפחה שלכם, במה הייתם בוחרים? כל הורה מסור היה מעדיף את הבטיחות של הילדים שלו על פני מראה הבית. כי מה טעם יש בבית מעוצב ויוקרתי באם הילדים עלולים להיפגע בו? אך למעשה אנחנו רוצים לספר לכם שהדילמה הזו אינה קיימת. כי כאשר משלבים את מכלול השיקולים בעת בחירת האלמנטים לעיצוב, ניתן למצוא את הדרך המושלמת. זו שמשלבת את הבטיחות לצד המראה והעיצוב. אפשר בהחלט להשיג בית מעוצב ונאה על פי טעמכם האישי - תוך השגת סביבה מוגנת לילדים.
עיצוב ביתי יואב עובדיה

לבטיחות הילדים ולעיצוב הבית

  • יש מדרגות בתוך הבית? שורת מדרגות מוליכה אל הבית? האם שמתם לב לכך שמדרגות הם מקום שעלול לגרום לנו ולילדים שלנו לנפילות רבות? צעד אחד לא זהיר דיו והצועד מוצא את עצמו שוכב על הקרקע. לא נעים בכלל. כדי למנוע מקרים כאלו חשוב לעצב את המדרגות ואת המעקות בצורה בטיחותית. וזה אומר שבעת הקמת גרם המדרגות חשוב לבחור במדרגות שאינן מחליקות. כמו כן חשוב להציב מעקה בטיחות בגובה המתאים. מעקה שלא יאפשר לילדים לטפס ולסכן את עצמם בנפילה. מעקה שיאפשר לכם להניח יד ולצעוד בבטחה וללא חשש מפני מעידה או החלקה.
  • גם לעניין חדרי ילדים יש לוודא כי החדר בטוח ולא מאפשר לילדים לבצע פעולות מסוכנות. לכן חשוב לבחון את החדר ולוודא כי אין בו סיכונים. לדוגמה, החלון. האם החלון מסורג היטב? האם התקנתם סורגים איכותיים ובטיחותיים שיימנעו נפילות? ואם אתם חוששים ממראה סגור וחנוק, כזה שמעלה לכם אסוציאטיבית בית סוהר, חשוב כי תתרשמו מהדגמים המוצעים כיום בתחום. סורגים מעוצבים בחן שלא יגרעו מהיופי של הבית שלכם, אלא רק יתרמו לו נופך משלהם. הסו הוא בבחירה נכונה. אם תצליחו לבחור סורג יפה ומתאים שישתלב היטב במקום תוכלו ליהנות ממראה מושלם ושטח בטוח לילדים.

עבודות מתכת יוכלו לשדרג גם את הבית שלכם. המתכות משמשות לייצור סורגים, מעקות ברזל, פרגולות ורהיטים מיוחדים. גם אתם תוכלו לשדרג את המראה של הבית שלכם ולעצב אותו בצורה מושלמת. וכל זאת בלי להתפשר על רמת הבטיחות.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם