להצעה משתלמת
שלח פרטים

ריהוט ופרזול כדאי ומומלץ עם רהיטי מתכת

רהיטי מתכת מוסיפים לבית אמירה נון קונפורמיסטית ושוברת גבולות. המתכת, כחומר גלם, היא חזקה ונוקשה ומאפשרת עיצובים עדינים מאוד. הניגוד בין שתי תכונות אלו יוצר מראה לא שגרתי.

ניתן להשתמש במתכת ולעצב ממנה רהיטים בסגנון שובר גבולות ולא רגיל. החוזק של המתכת מאפשר שימוש בפסים דקים במקום מילוי משטחים בחומר וכך נוצר מראה נקי ולא עמוס בעין. לצד עיצוב נקי, ניתן את המתכת לעצב בצורה גסה, שתשתלב עם קיר בטון חשוף וצבעים חזקים, ואפשר גם ללכת לכיוון השני ולעצב בפיתוחים מפוארים ועשירים בפרטים.

כל רהיט שתבחרו ניתן לעצב במתכתריהוט ופרזול כדאי ומומלץ עם רהיטי מתכת

עיצוב הריהוט עצמו נעשה ביחד אתכם, וכולל חשיבה על רעיון ועיצוב סקיצה במשותף עם אמן מתכת, שידע להגיד לכם אם העיצוב יחזיק מעמד או שיש צורך לשנותו, וכיצד העיצוב הנבחר ישתלב עם החלל הנתון של הבית ושאר הרהיטים הקיימים כבר. בהתאם לשימוש ניתן להוסיף בד לרהיטים, מתכות שונות ולצבוע את התוצר הסופי בכמה צבעים שונים. כל רהיט ניתן להכין ממתכת: ספריות, פינות אוכל, כיסאות תואמים ועוד, לפי גבולות הדמיון שלכם וההשראה.

המתכת, לבד מעיצוב מיוחד- נחשבת כעמידה מאוד ומצריכה טיפול תחזוקה פעם בכמה שנים ולא מעבר. ניקוי המתכת קל ביותר- מטלית וחומר ניקוי. קחו בחשבון שככל שיש יותר פיתוחים יש יותר מקומות לאבק להצטבר לכן לרהיטים שיועדו למרפסת עדיף למעט בפיתוחים ולשמור על קווים יחסית ישרים.

אומני מתכת ובעלי מלאכה יציעו לצד רהיטי המתכת מעקות ברזל מעוצבים, שער כניסה, מעקה פנים וחוץ ועוד, כך תוכלו ליצור קו עיצובי תואם שיתפרס לכל אורך הבית.

בעוד שרהיטים רק מניחים במקום המיועד, מדפי ברזל וספריות, מעקות ברזל וגם שערים לבית יש להתקין בצורה מדויקת ובטוחה. רצוי לבחור בית מלאכה שבעת ההתקנה, מלבד לשלוח אליכם לבית את המתקינים ישלח גם מפקח על ההתקנה שיוודא ויבדוק פעם נוספת כי הכל הותקן בבטיחות ובחוזקה.

רהיטי מתכת אלו רהיטים שיחזיקו לתקופה ארוכה, גם בשימוש קבוע. בתחזוקה נכונה הם ישמרו על מראה חדש ומבריק, גם לאחר שנים של שימוש. בעת הצורך, תוכלו לצבוע אותן מחדש כדי ליהנות מגוון אחר או רק כדי לחדש את הצבע. מבחר הסגנונות בלתי מוגבל, כאשר השמיים הן רק ההתחלה בעיצובים. בחרו לא רק איש מקצוע בעל ידע טכני, אלא איש מקצוע שהוא אמן מתכת בעל כישרון אומנותי ותיהנו מעיצוב רהיטים פרטי ומושקע ומהתקנה בטוחה.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם