להצעה משתלמת
שלח פרטים

פרגולות ברזל או פרגולות עץ הבדלים ויתרונות

חשבתם להתקין פרגולה לחצר או לגינה ואתם מתלבטים האם לבחור בפרגולת עץ או ברזל אנחנו כאן בשביל לעזור לכם עם הבחירה.

פרגולת עץ אהובה במיוחד על הקהל הישראלי בגלל המראה הכפרי שלה והתחושה הטבעית שהיא משרה על החצר. היא משתלבת היטב עם הצמחייה ועם האווירה הנינוחה של יום קיץ בגינה. בדרך כלל פרגולות אלו נבנות מעץ אורן או עץ קשיח אחר העמיד לפגעי מזג האוויר ומספק הגנה נאותה בימות הקיץ החמים. החיסרון של פרגולת עץ הוא חידוש העץ לאחר כמה שנים כתוצאה של בלאי טבעי. כיום בעזרת חומרים מיוחדים המגנים על המרקם החיצוני מפני פגעי מזג האוויר. ניתן להאריך את החיים של הפרגולות למשך שנים רבות.
פרגולות ברזל ועץ יואב עובדיה

פרגולת ברזל עשויה משלושה סוגים של מתכות. אלומיניום, ברזל יצוק או פלדה. פרגולת אלומיניום ניתנת לפירוק ולהרכבה והיתרון הגדול שלה הוא קלות המשקל. בקלות תוכלו לפרק אותה בכל זמן מתאים ולהרכיב מחדש. פרגולת פלדה תחזיק מעמד לזמן רב ומבנה עשוי מברזל יצוק יקנה לחצר שלכם מראה מרשים ואלגנטי.

השיקולים הנוספים הקשורים לבחירה הם כמובן התקציב ואופי הגינה. בסופו של דבר אין כמו ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור נכון את מה שמתאים לכם ביותר.

פרגולות עץ או ברזל יעוץ מקצועי

השירות שלנו בתחום כולל ייעוץ מקצועי ואישי שיעזור לכם לבחור את מה שמתאים לכם במיוחד עבור החצר או הגינה. ביחד נוכל למצוא את הפתרון הפרקטי הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם. ביחד נמצא גם את סגנון העצוב האישי שיאפשר לכם להרגיש בנוח.

אין כמו פרגולות מעץ או ממתכת לגינה בשביל לשדרג את איכות החיים באופן משמעותי. לקום בבוקר לכוס קפה עם עיתון ולהתבונן בנחת אל הגינה המטופחת. החצר שלכם תהפוך להיות מקום מפגש אטרקטיבי לכל בני המשפחה.

פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם בנוגע לפרגולה המתאימה. אנחנו מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר בשוק באיכות הגבוהה ביותר שניתן. כל השירותים הנדרשים בכל רחבי הארץ במחירים מפתיעים בפורטל שלנו הגדול ביותר במדינה.
לחץ כאן לקבלת מידע נוסף על מעקות ברזל

למידע נוסף על פרגולות, בקרו באתר של פרגוליין ולמדו עוד.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם