להצעה משתלמת
שלח פרטים

עיצוב שער כניסה לבית

שער הכניסה הוא המראה הראשון שאותו רואה כל אדם שמגיע לביתך. שער זה אמור לשדר את תפיסת העולם של הדיירים שמתגוררים בו. הוא צריך לשדר כוח וביטחון. יש שערים מסורגים שמאפשרים הצצה לבית ויש אטומים לחלוטין. יש שערים שמיוצרים מאלומיניום או מזכוכית אטומה.  

פעם שער כניסה לבית נחשב למותרות וניתן היה למצוא אותו בעיקר בבתי יוקרה. היום ניתן למצוא שערים מעוצבים בבתים רבים. שער מקנה תחושת ביטחון לכל דיירי הבית. הוא מהווה מחסום לכל מי שמעוניין לפרוץ או לחדור לשטח פרטי.

עיצוב שער   

השער שהוא הכניסה של הבית שלכם, כדאי שיהיה מעוצב בהתאם לעיצוב הכללי של הבית, רצוי שיהיה בעל אותו קו סגנוני בהתאם לעיצוב בבית עצמו. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי, רצוי שהשער יהיה בעל סורגים שזורים בצבע חום, שיהיה ניתן לראות דרך השער את הבית ושיקנה מראה חמים ואוורירי.

לבית יוקרתי בעל סגנון עיצוב כבד וקלאסי יתאים שער אטום עם דוגמא מעוטרת. באמצעות מעצבת פנים מנוסה בתחום תוכלו לבחור את השער שיתאים לכם, היא תדע לבחון את הסגנון שלכם ולהתאים לכם את השער המתאים ביותר.
עיצוב שער הבית יואב עובדיה

מעצבת פנים    

חברות רבות מתמחה בשערים והן בגדרות. שם תוכלו להזמין את השער שתרצו וניתן גם להתאים לו גדר תואמת. בחירה של שער היא בחירה חשובה שדורשת שיקול נכון. כדי לבצע את הבחירה הנבונה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שעובד בחברת אדריכלות ועיצוב פנים.

סוגי שערים                                                                                                           
מגוון השערים הוא עצום, הן בסגנון והן בחומרים ובמחירים. יש שערים שנפתחים בפתיחה ידנית או בפתיחה חשמלית באמצעות אינטרקום. יש שערים עם מנגנוני פתיחה: באמצעות קול, שכוללים מצלמה או כאלה שנפתחים בעזרת שלט רחוק.

שערים מסוג אלומיניום מבטיחים התראה מאוד גדולה לכל מי שמעוניין לפלוש לשטח הפרטי. ניתן לשלב לכל שער עיצוב מיוחד בסגנונות שונים כמו: שער אטום לחלוטין עם פס מעוטר, שער אטום בעל דוגמא עיצובית, שער אטום עם זכוכית, ועוד.  לשערים חשמליים יש ביקוש רב כיוון שניתן גם לפתוח אותם באמצעות שלט מהמכונית.
 

שיקולי איכות ועלות                                                                                                      
שוק שער כניסה מציע מנעד רחב של מחירים. מחירים שמתחילים בכמה מאות ויכולים להסתיים באלפי שקלים. לכן חשוב שתחליטו קודם לכן על מסגרת תקציבית שכוללת את העלות וההתקנה של השער. מבחינת ההתקנה, חשוב לקחת בחשבון שבזמן שמתקינים את השער אמורים לבצע גם התקנה של יסודות, נקודות אחיזה, וחיזוקים של השער. כמו כן, יש עניין של העברה של התשתיות לבית בצורה בטוחה. חשוב לתת עדיפות לחברה שמעניקה תיקונים במידת הצורך ושירות יעיל וזמין.
על מנת לעשות את הבחירה הנבונה והבטוחה לשער ביתכם, בעזרת אנשי מקצוע מהימנים, שלא מתפשרים על איכות, כנסו לאתר

www.sharon-eiger.co.il

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם