להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקות מעוצבים לבית

מעקות מעוצבים לבית מאפשרים שמירה על בטיחות ועל מראה יפה ומתאים להום סטיילינג האישי.

המטרה הראשונית של מעקות היא לשמור על בטיחותנו. המעקה שומר שלא נחליק או ניפול והוא גם מספק לנו תמיכה בזמן עלייה וירידה במדרגות. כדי לבנות מעקה בטיחותי, צריך לעבוד לפי התקן הנדרש וליצור רווחים אחידים ברוחב תקני וגם קצוות לא חדים. אך הדאגה לבטיחות דיירי הבית אינה צריכה לבוא על חשבון הנראות ולכן חשוב להזמין את המעקה מאיש מקצוע המקפיד על תקני הבטיחות ובנוסף, בעל כשרון עיצובי וניסיון ביצירת מעקות מעוצבים.

מעקות לשימוש ביתי

כאשר אנשים קונים בית או מחליטים לשפץ בית קיים, הם משקיעים מחשבה רבה וכסף בעיצוב הבית ובוחרים רהיטים ופריטים נוספים שישלימו את המראה ולכן לפעמים המחשבה על מעקה יכולה להרתיע אותם, כי הדבר הראשון שקופץ להם לראש זה מראה של מעקה תעשייתי.

למעשה, מעקה יכול להוסיף רבות למראה הבית! אם בוחרים בבעל מקצוע נכון, אשר בעיניו יצירה בברזל היא אומנות, הרי שאפשר להזמין ממנו מעקה מעוצב שימשיך את הקו העיצובי שנבחר לבית. בעל מקצוע שעובד עם ברזל, מנוסה ביצירה של מוצרים רבים המתאימים לבית, כמו: פרגולות מתכת, מדרגות מתכת, שער כניסה לבית, וגם מעקות. מעקות מברזל יכולים לשמש בתוך הבית וגם מחוצה לו והבחירה של המעקה תיעשה לאחר פגישה ראשונית בה יוכל בעל המקצוע להתרשם מביתכם ומהדרישות שלכם ולאחר מכן יתחיל לבנות עבורכם את המעקה המתאים.

היתרונות במעקות ברזל

כאשר בוחרים במעקה העשוי ברזל, אפשר להיות רגועים קודם כל שמדובר בחומר גלם איכותי, הנחשב לחזק ועמיד. בנוסף, לברזל יש תכונה ייחודית והיא האפשרות לעיצוב במספר צורות וגוונים. תכונות אלו של הברזל, מאפשרים להתאים מעקה לכל בית ולכל סגנון עיצוב.

אם החלטתם להזמין מעקה מעוצב לבית, ודאו שבחרתם באיש מקצוע עם ניסיון רב בעבודה עם ברזל וביצירת מעקות והתקנתם. העבודה עם ברזל דורשת שמירה על כללי בטיחות קפדניים שאסור להתפשר עליהם ובאופן דומה, גם ההתקנה של המעקה מצריכה מיומנות ומקצועיות ללא פשרות. איש מקצוע שעובד עם מוצרים שונים מברזל, כמו שער כניסה, פרגולות ומעקות למדרגות, ידע איך לבצע את העבודה בצורה בטיחותית, שלא תפגע לא בו ולא בדיירי הבית הנמצאים בזמן ההתקנה.

הברזל הוא חומר גלם נפלא, המאפשר ליצור מעקות ברזל מעוצבים שיתאימו לכל סגנון עיצוב ולכל טעם.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם