להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקות ברזל זה מה שאתם צריכים לדירה החדשה

סוף סוף מצאתם דירה כלבבכם.  דירה חדשה בדיוק במקום המתאים והרצוי לכם. הקומה אף היא מתאימה, הגודל של הדירה מתאים 'בול' למשפחה שלכם, ואתם כבר רוצים להתחיל לארוז את עצמכם ואת כל הרהיטים, הבגדים, הכלים, המשחקים וכל מה שיש זה לבחור שירות של  חברת הובלות מומלצת ולהגיע סוף סוף אל המנוחה ואל הנחלה.

אבל רגע, לפני שאתם מתחילים לברר על הזמנת חברת הובלות. נכון שבדקתם את הדירה וגיליתם שהיא מתאימה לכם מכל החינות. אבל האם בדקתם שיש מעקות ברזל בטיחותיות בחלונות של הבית? בדקתם מה הגובה של מעקות המרפסות? אה, שכחתם.. מרוב שהייתם לחוצים למצוא דירה שעונה על כל הקריטריונים שלכם מבחינת גודל, גובה, מיקום, כיווני אוויר ועוד, את הפרט החשוב הזה שכחתם לבדוק. האמת שזה לא כל כך נורא ששכחתם כי מעקות אפשר להוסיף גם לאחר שרוכשים את הדירה. אבל, אל תעזו לעבור להתגורר במקום בטרם סידרתם את העניין. במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים שהבית החדש, על חלונותיו ועל מרפסותיו יעניינו אותם מאוד, עד כדי טיפוס לא זהיר ומסוכן על מנת לבדוק את כל אלו מקרוב.
מעקות ברזל לדירה יואב עובדיה

לא עוברים עד הבית יהיה בטיחותי

אז לפני שאתם מתחילים לברר את הסוגיה של חברת הובלות כולל אריזה או חברת הובלות בלי השירות הזה של האריזה, אתם פונים אל חברה שמציעה את התקנת הסורגים ומעקות למרפסות ולחלונות. יש אנשים שלא רוצים להתקין סורגים גבוהים במרפסת כדי שהמרפסת לא תיראה כמו בית סוהר. הקביעה הזו הייתה אולי נכונה עד לפני עשרים שנה. אז לא היה קיים מבחר גדול כל כך של מעקות. הלקוחות נאלצו לבחור מתוך ההיצע הקיים והתוצאות היו בדרך כלל משהו שבאמת מזכיר בית סוהר. אבל היום המצב השתנה לגמרי ועולם העיצוב המתפתח יצר לנו הרבה אפשרויות חדשות של סורגים מעוצבים ואומנותיים שמשדרגים ומוסיפים הרבה יופי וחן לבית, גם מבחוץ וגם מבפנים, וכמעט שכחנו את העיקר, הם הופכים את הבית למקום מוגן הרבה יותר עבור הילדים שלנו, ויש כמובן את הרווח המוסף של תוספת הגנה על הבית מפני פריצות או גניבות.

זהו, עכשיו אפשר לעבור לדירה החדשה...

אחרי שהבית כבר ראוי לשימוש מכל הבחינות, זה הזמן לברר כמה יעלה לכם שירות של חברת הובלות כולל אריזה ומה יהיה הפער בתשלום אם תבחרו לארוז לבד. לפעמים שווה לשלם את ההפרש וליהנות משירות של אריזת התכולה של הבית ולא להיכנס לקלחת של העבודה המסובכת והמלחיצה הזו.

 הזמנת חברת הובלות צריכה להיעשות מתוך בחינה מדוקדקת של שוק ההובלות יש לברר על אודות חברת הובלות מומלצת שהלקוחות המרוצים שלה ממליצים עליה בכל פה. חברה שמציעה עבודה הכי מקצועית, הכי אחראית ועם הביטוח המושלם ללקוח.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם