להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקות בבניין משרדים

מעקה בטיחות – הגנה על העוברים והשבים

בכל בניין בו יש גרמי מדרגות יש להתקין מעקות בטיחות. מעקות אלו נועדו בראש ובראשונה לבטח את העולים והיורדים ולמנוע מקרים של מעידות.

אמנם מטרת העל של המעקות היא לספק הגנה ולמנוע מקרים של מעידות ונפילות. אך למעקות אלו יש מטרה נוספת. המטרה המשנית שלהם היא להשלים את המראה של המקום ולתרום לעיצוב. כיוון שכאשר בוחרים את המעקה המתאים והמעוצב בסגנון שמשתלב במקום, ניתן להשיג תוצאות נפלאות. מגוון המוצרים כיום הוא רחב מאוד. כך שכל אחד יכול לאתר את המעקה המתאים שישתלב היטב במקום וישלים את המראה. כמה חשוב לנהל את הבחירה שלכם בצורה נכונה. כאשר יודעים כיצד לבחור יש סיכוי טוב להצליח בבחירה. כך תהיו מרוצים מהמוצר שבחרתם והוא ישרת אתכם היטב לאורך זמן.
מעקות בניין משרדים יואב עובדיה

בחירת מעקות

  • לפני הכול חשוב לבחון את המבנה ולראות את הסגנון של העיצוב שיש במקום. המעקה שתבחרו יהיה צריך להשתלב במקום ולהשלים את האווירה ואת הסגנון העיצובי. לשם כך חשוב לבחון את השטח ואת מכלול האלמנטים שיש במקום. מעקות ברזל יותאמו בצורה מדויקת להשלמת המראה. יש לשים לב לשתי נקודות. לצבע של המעקה ולעיצוב שלו. הן הצבע והן סגנון העיצוב צריך להתאים למקום ולהשיג תוצאה רצויה.
  • המעקה חייב להיות איכותי. חברה המתמחה בתחום אחזקת מבנים וניקיון תוכל להמליץ כי מוצר איכותי נשמר היטב ולא צובר נזקים במהלך השנים. לעומת מוצרים באיכות ירודה שמהר מאוד יחליפו את פניהם ויראו לא טוב. צבע שיורד, חלודה שמכסה ומרקם שמשתנה פוגמים מאוד במראה. בחירה במוצר איכותי תשפיע על שביעות הרצון שלכם. למעשה ההפרש במחיר של מוצר ברמת איכות גבוהה למוצר באיכות ירודה הוא משמעותי. אך מי שמתפתה לכך עלול למצוא את עצמו כחלוף תקופת מה עומד שוב באותו מקום. הוא ירצה לחדש את הסורג או את המעקה ולרכוש חדש. כיוון שהמראה של הישן פגום. מוטב לרכוש מלכתחילה מוצר יקר ולהיות מרוצים ממנו לאורך זמן.
  • מעקה בטיחותי צריך להיות מותאם לתקנים הרלוונטיים. כלומר, קיימים תקנים הקובעים מהו הגובה של המעקה - כדי לספק ביטחון לעוברים והשבים במקום. כדי למנוע מקרים של נפילות בגין התכופפות וכדומה – יש להתאים מעקה בטיחות מתאים שעונה על הדרישות.

בוחרים מעקות? לכל מטרה שהיא חשוב לפעול בצורה חכמה ומחושבת. כך מצליחים לבחור מוצר איכותי ומוצלח שיתאים למטרה שלכם.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם