להצעה משתלמת
שלח פרטים

כל מה שצריך לדעת על עיצוב מרפסת

לפתוח את הבוקר עם כוס קפה או שייק פירות בריא במרפסת המעוצבת מביטים לנוף באוויר הפתוח, זאת התחושה שלה כולם מייחלים ומצפים כאשר הם קונים דירה עם מרפסת, אך לצערנו מעט מאוד אנשים יודעים כיצד לנצל את המרפסת שלהם בצורה טובה לאחר שהם מקבלים אותה. בכתבה שלפניכם כמה טיפים על עיצוב מרפסת שתהפוך לכם את מרפסת הקבלן המשעממת למרפסת מעוצבת שעושה חשק לבלות בה לפחות כמה דקות בבוקר ובערב ולהטען באנרגיות חדשות.

צמחיה במרפסת

אמנם, מרפסת איננה גינה וקיימות מגבלות רבות במרפסת לעומת גינה עם אדמה, אך גם במסגרת של מרפסת ניתן להכניס הרבה מאוד פרחים וצמחיה שמעוררת את התחושה הרצויה, של תחושת הירוק והצבעוני היוצרים גן עדן קטן במרפסת של הבית.
עיצוב מרפסות יואב עובדיה

קירוי המרפסת

חשוב מאוד לדעת, תנאים לא נוחים גורמים לניצול מועט יותר של מרפסת הבית. מרפסת שאיננה מקורה בצורה ראויה לא ניתן לשבת בה החל משעות הבוקר ועד הערב. כמו כן, גם בחורף בשעות גשומות לא ניתן ליהנות מכוס קפה במרפסת. לכן, חשוב מאוד לקרות את המרפסת עם קירוי איכותי של פרגולה או פתרון קירוי אחר שיאפשר לכם לא רק לשבת במרפסת בשעות מועטות אלא ליהנות מהמרפסת שלכם לאורך כל שעות היום.

פינות ישיבה

קירנו את המרפסת, עיצבנו את המרפסת בצמחיה יפה, עתה עלינו לדאוג למקום נוח לשבת ולהתרווח במרפסת. פינות ישיבה יכולות להיות מעוצבות כשולחן וכסאות, או נדנדת ישיבה, או מיטת שיזוף נוחה ומפנקת. הבחירה הספציפית אותה תבחרו צריכה להתאים לשימוש הנפוץ ביותר שלכם במרפסת, כך שאם אינכם מתכננים לשבת לאכילה מסודרת במרפסת אלא רק לכוס קפה, ייתכן שאם המרפסת שלכם קטנה, עדיף לכם ליהנות עם נדנדה מרווחת ולוותר על השולחן. אמנם אם המרפסת שלכם גדולה ומרווחת, נכון יותר שתשלבו מספר אפשרויות, אך הקפידו על חלל פתוח ומרווח, ככל האפשר על מנת שלא להרגיש בצפיפות רבה מידי.

 ריצוף

ריצוף של מרפסת לא חייב להיות מרצפות קבלן. ריצוף מספק חלק משמעותי מהנוף של כל חלל. בניגוד לחשיבה שריצוף לא משפיע הרבה על הנוף, הרי שריצוף מושקע ויוקרתי משפיע על האווירה בצורה ניכרת. תוכלו לרצף את המרפסת עם דשא סינטטי או רצפת דק סינטטי או עץ מרהיבה.

תאורה

בזמן הערב התאורה היא חלק חשוב מאוד בישיבה בגינה, עליכם לעצב גינה שבה יהיה נעים לשבת, לא חשוך מידי, אבל גם שהתאורה לא תהיה מסנוורת. מיקום אידיאלי של תאורה יהיה באמצעות שילוב של התאורה בפרגולה עצמה. כמו כן, פרגולה יכולה גם לסייע בשעה שיש תאורת יתר של השמש כמו בשעת השקיעה והסנוור. פרגולה חשמלית עם אפשרות לתנועה של הקירוי לרמות הצללה שונות תשפר גם היא משמעותית את חוויית הישיבה במרפסת.

 השקיעו בעיצוב המרפסת, וצרו לכם גן עדן קטן משלכם!
קרא עוד על: מעקות ברזל

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם