להצעה משתלמת
שלח פרטים

יצירות במתכת בהתאמה אישית לבית

המתכת יכולה להשתלב בכל בית, במגוון אפשרויות וסגנונות עיצוב ולשמור גם על בטיחותכם וגם על מראה מרשים.

כאשר מתחילים לעצב בית, בוחרים בסגנון עיצוב מסוים לפי טעמם של בעלי הבית, ומתחילים לחפש פריטים שישלימו את המראה שנבחר. אחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר לעיצוב פריטים משלימים לבית, הוא המתכת והוא יכול לשמש למגוון רחב מאד במרחב הביתי.

בחירת פריטים משלימים

יצירות ממתכת יואב עובדיהכאשר מחפשים פריטים שישלימו את הקו העיצובי שנבחר, רוצים למעשה את התכונות הבאות:

• חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים.

• יעילות ונוחות השימוש.

• מראה חיצוני יפה המתאים לבית.

• אפשרות להתאמה אישית.

למתכת ובעיקר לברזל, יש את כל התכונות האלו ואף יותר. הוא עמיד וחזק, יציב בפני שינויי מזג האוויר, פרקטי למטרות רבות, קל לעיצוב כך שניתן ליצור ממנו סגנונות רבים וגם להתאים אישית לדרישות הלקוח. החיסרון היחיד הוא שצריך למצוא בעל מקצוע ותיק ומנוסה, שיודע כיצד לעבוד עם הברזל ולהפוך אותו שימושי במרחב הביתי. כאשר מוצאים בעל מקצוע כזה, כדאי לוודא שמלבד המיומנות בעבודה עם מתכת, הוא גם בעל ראייה עיצובית וכשרון, המאפשר יצירה של סגנונות רבים וגם התאמה אישית לפי הטעם של בעלי הבית.

יצירות אומנות במתכת לשימוש ביתי

כאשר מדברים על אומנות במתכת לשימוש ביתי, לא מתכוונים לתמונות או שלטים. גם זה אפשרי כמובן, אך עיקר השימוש בחומר גלם זה הוא לדברים גדולים ומרשימים יותר ואפשר להשתמש בו בתוך הבית וגם מבחוץ.

שימוש בתוך הבית: מדרגות ומעקות למדרגות (למשל מעקות ברזל).

שימוש מחוץ לבית: סורגים, מעקה למדרגות חיצוניות (למשל מדרגות מתכת), ריהוט לגינה, פרגולות ושער כניסה לבית.

מכיוון שהברזל הוא חומר גלם שמצד אחד נחשב לחזק ועמיד ומצד שני הוא נוח לליטוש ועיצוב, אפשר להשיג באמצעותו שתי מטרות חשובות: ליצור פריטים משלימים לבית שישמרו גם על בטיחות הדיירים וגם יוסיפו למראה העיצובי של בעלי הבית. הברזל הוא חומר חזק ולכן כאשר בוחרים להכין ממנו מוצרים בטיחותיים לבית כמו מעקה, סורגים או שער כניסה, אפשר להיות רגועים שהוא יתאים למטרה ויחזיק לשנים רבות, מבלי להתפשר על הנראות. הסורגים יכולים להיות מעוצבים במגוון סגנונות ולהגיע בגוונים שונים וכך גם לגבי שאר הדברים.

בעל מקצוע מומלץ, עם תיק עבודות מרשים וכשרון אומנותי, יוכל לסייע לכם בבחירת מגוון מוצרים מתאימים אישית לטעם שלכם ולסגנון שבחרתם לבית.

 

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם