להצעה משתלמת
שלח פרטים

התקנת מעקות בטיחות לבית

מעקה בטיחות – למניעת נפילות ולהגנה על היקרים לכם

בכל בית יש לבדוק את רמת הבטיחות. כי כדי שהבית אכן יהיה המבצר שלנו ושל בני הבית, הוא צריך להיות ברמה בטיחותית גבוהה ולמנוע סיכונים מיותרים.

מעידה בבית זה לא דבר נחמד. וככל שהגיל של האדם עולה, כך נזקי הנפילה הולכים ומתעצמים אף הם. כמה לא נעים למצוא את עצמך שרוע על הרצפה מבלי יכולת להרים את עצמך... אכן, זה עסק ביש שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו שם. אבל כל אחד צריך לדעת - יש מה לעשות כדי למנוע מקרים כאלו. ניתן לבדוק את הבית ולהציב בו מתקני בטיחות למניעת נפילות ומעידות. אז בואו למנוע את הנפילה הבאה. התקינו מעקות בטיחות כדי לאפשר לכם לשמור על יציבות בכל מקום.
התקנת מעקה בטיחות יואב עובדיה

מעקות למגוון מטרות

אמרנו מעקה, מהי האסוציאציה שעולה לך בראש? אכן, למרבית האנשים עולה מול העיניים גרם מדרגות או מרפסת. אך חשוב לציין כי לא רק שם חשוב להתקין מעקה בטיחות. יש מגוון מקומות בהם מומלץ להתקין מעקה, כדי למנוע מקרים של נפילות וחבלות. המעקה שיוצב במקום יבטח את השוהים ואת המשתמשים, וימנע מקרים של נפילות וחבלות. לדוגמה – חדר האמבטיה. כולנו מודעים לכך שרצפה רטובה מועדת לנפילה. ומי שמעד וטעם את זה על בשרו יודע על מה מדובר. אתה מניח את הרגל וכהרף עין מאבד את שיווי המשקל, ואז אתה מוצא את עצמך שרוע על הרצפה. אילו הרגליים הלחות ואולי גם הרצפה שקיבלה באהבה התזות של מים. ומה עכשיו? זה בהחלט מקרה לא נעים. אבל יש מה לעשות כדי למנוע את זה. חשוב לבטח את חדר הרחצה ולהתקין מעקות בטיחות. כך תמנעו נפילות וחבלות מיותרות.

אז בכל מקום שאתם לא נמצאים חשוב לבדוק את הבטיחות, ולוודא כי יש אפשרות לבצע את הפעולות בלי לסכן את עצמכם. כך שאם אתם רוצים לגשת אל ארונות אמבטיה או כל פעולה אחרת, ניתן לעשות זאת בלי לאבד את שיווי המשקל. מעקה בטיחות שיוצב במקום הנכון יאפשר לכם להניח את היד ולהסתמך על משענת יציבה.

יש מגוון פתרונות שיכולים להועיל לבטיחות שלכם בתוך הבית. מעקות בטיחות יוכלו להועיל לכם בכל מקום. בדקו את הבית ומצאו את נקודות התורפה – את המקומות בהם אתם מועדים או חשים שאתם מאבדים את שיווי המשקל. זה המקום והזמן להתקין שם מעקה בטיחות.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם