להצעה משתלמת
שלח פרטים

השקעה בעיצוב המרפסת

אחד הטרנדים הבולטים בכל בית פרטי הוא השקעה מרשימה בחזות הבית, בעיצוב הכניסה לבית ובעיצוב המרפסת. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות התקנת שערי כניסה וגדרות, שמתחמים את הכניסה לבית ומשווים מראה אלגנטי ונקי. תחום הגדרות מתפתח משנה לשנה וכיום אפשר ליהנות מגדרות מעוצבות ממתכת עם עיטורים מרהיבים.

במקביל, יש כל נושא המעקות. יש לכם מרפסת בקומה העליונה? בוודאי תרצו להתקין מעקות לשמירה על בטיחות. כיום אין צורך להתפשר על העיצוב. אפשר להתקין מעקות ברזל במגוון חיתוכים ועיצובים.

לאחר שדיברנו על גדרות ומעקות, אי אפשר להתעלם מחצר אנגלית, שמספקת כיסויים לפתחים מתחת לבית עם מתכת בעיצובים שונים. מדובר על מראה מאוד מודרני ומעניין.
עיצוב המרפסת יואב עובדיה

כל אביזרי המתכת הללו מתכתבים בצורה יוצאת מן הכלל עם הסוגים השונים של ריהוט לגינה, שכיום נעשה ומשווק מחומרים שונים ורבים - ברזל, עץ, אלומיניום, פלסטיק וראטן. בשנים האחרונות ריהוט גן ראטן הפך להיות פופולארי מאוד בארץ. המראה הייחודי של הראטן הופך כל גינה אפילו הגינה המוזנחת ביותר לגינה מעוצבת ויפה ויש לו גם הרבה מאוד יתרונות אחרים. 

ריהוט ראטן נקרא על שמו של עץ הראטן, אשר משמש לייצור של ריהוט גן במקומות שונים בעולם. הראטן המקורי הוא עץ אשר גדל באינדונזיה ובמלזיה, והוא עץ איכותי, חזק ויציב מאד. המראה שלו כפרי ונעים, ויש לו גם סגנון אלגנטי מאד. אך הראטן האמיתי אינו מתאים למזג האוויר הקיצוני בארץ. הרצועות שיוצרים ממנו עבור ריהוט הגן נוטות להיפרם ולהיהרס עם הזמן, ולכן הוא אינו מתאים לשימוש כריהוט גן בארץ. במקומו, מייצרים כיום ריהוט גן ראטן שעשוי מסיבים סינטטיים, בעלי מראה דומה מאד לזה של עץ הראטן. לחומר הסינטטי הזה ישנם יתרונות רבים בריהוט הגן שלכם.

יתרונות ריהוט גן ראטן

הראטן הסינטטי אשר מחליף את הראטן המקורי הוא, כאמור, בעל יתרונות רבים מאד כריהוט גן. הראטן עשוי משילוב של פלסטיק עם אלומיניום, במרבית המקרים, והוא חזק ועמיד במיוחד. הוא אינו דוהה או נסדק, כמו ריהוט פלסטיק שמוצב בגן, והוא אינו נפגע מן השמש הישירה שבדרך כלל קיימת עליו. ריהוט גן ראטן גם עמיד מפני מים ולחות, כך שקל לנקות אותו, והוא גם עמיד בפני גשמים בעונת החורף.

אמנם, למטרה זו אפשר לבחור גם בריהוט מאלומיניום, למשל. אך לאלומיניום ישנו מראה מודרני מאוד, שלא כולם אוהבים, ואילו הראטן הוא בעל מראה כפרי, ביתי וחמים, שאהוב על אנשים רבים. בנוסף, הראטן הסינטטי בנוי באופן שדומה מאד, כאמור, למראה של עץ טבעי. לכן גם קל מאד ליצור ממנו סוגים שונים של רהיטי גן – כסאות, שולחנות ופריטים רבים נוספים. הריהוט מראטן מגיע גם במגוון צבעים עמידים. קשה לייצר מחומרים אחרים את המגוון הרחב הזה של הצבעים ואת הגמישות הגבוהה של דגמי הרהיטים, מה שהופך את הראטן למושלם למטרה זו.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם