להצעה משתלמת
שלח פרטים

מעקות באולמות אירועים

מעקה מעוצב להשלמת המראה!

בכל מקום יש להקפיד על תכנון קפדני שמאפשר שימוש בטוח. אך כאשר מדובר על מקום שעתיד להכיל קהל רחב - הדבר נחוץ פי כמה.

אולם אירועים הוא שטח שעתיד להכיל אורחים רבים. מידי יום יגיעו למקום בעלי אירוע אחרים וכן קבוצות משתנות של אורחים. כאשר בעל המקום משקיע במקום הוא חותר להשיג תוצאה מושלמת. שמאפשרת לאורחים ולבעלי האירוע לחגוג את האירוע שלה בצורה מושלמת. אחד הפרטים החשובים בכל אולם אירועים הוא מעקה. זה חשוב במקום בו יש מדרגות או מרפסת. המעקה יגן על השוהים במקום וימנע מקרים של החלקות ונפילות. כך אפשר יהיה לערוך במקום אירועים בבטחה תוך הגנה מלאה על האורחים ועל החוגגים.

מוצרי ברזל ומתכת באולמות אירועים

  • פרגולה – באולמות אירועים רבים מציבים בחצר האולם פרגולה מעוצבת. הפרגולה מאפשרת לאורחים לשהות בשטח החשוף בלי להיות תחת כיפת השמים ממש. הפרגולה מסככת וכן מונעת חדירה של מי גשמים למקום. כך שגם לאחר שהאורחים יצאו מהאולם הם עדיין לא לגמרי חשופים לגשם ולרוח. זה מועיל מאוד גם כאשר מגיעים למקום. אפשר לנשום לפני שפותחים את הדלת וצועים לעבר האולם. יש מקום לסגור מטריה ולהניח אותה בצד..
  • מעקה – המדרגות עתידות לשמש לירידה ועלייה. כאשר יש פעמים בהם תהיה תנועה ערה של קבוצה גדולה של אנשים בו זמנית. מכיוון שכך חשוב להציב מעקות ברזל בטיחותיים ואיכותיים שיותקנו ביציבות רבה במקום. המעקה יבחר בהתאמה מלאה לעיצוב של המקום. כך שהוא ישתלב היטב בסביבה ויוסיף את הנימה האישית שלו לעיצוב.
  • סורגים – החלונות במקום צריכים להיות מסורגים. זה ימנע מקרים בלתי רצויים וכן יתרום למראה של המקום. כאשר מתאימים את הסורגים לעיצוב של האולם התוצאה מושלמת ומדברת בעד עצמה. קיים כיום מבחר רחב של מוצרי ברזל ומתכת. הללו מעוצבים ביד אומן ומביאים למקום בו הם מותקנים אווירה מיוחדת ומראה מושלם.

כל מי שמנהל אולם אירועים מעוניין להציע ללקוחות שלו מקום מושלם. מקום שיוכל להפוך את החתונה הקטנה שלכם לאירוע בלתי נשכח. השלימות וההקפדה על כל הפרטים הקטנים משיגים תוצאה נפלאה. אולם מעוצב ויפה שמאפשר לחגוג בבטחה ועם הרבה שמחה – זה מה שכל בעל אירוע מחפש.

בכל אולם שהוא ניתן לשדרג ולהתקין פרגולה איכותית, מעקה מעוצב או סורגים איכותיים. זה תורם למקום ומשלים את החוויה. חשוב לבחור בקפידה ולהשיג תוצאות מושלמות!

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם