להצעה משתלמת
שלח פרטים

בטיחות בבית - לוודא כי הבית שלנו בטוח

הבית שלנו אמור לספק לנו תחושה של בטחון. ולכן אנחנו חייבים לוודא כי הוא אכן בטוח עבורנו ועבור המשפחה.

כל כך הרבה מקרים חמורים של אסונות מרחשים. זה כואב לחשוב שאירע אסון בלתי הפיך בגין חפץ מסוכן או מקום לא בטיחותי. כדי למנוע מקרם כאלו חשוב לבחון את המקום ואת הסביבה שלכם, ולראות מה עליכם לעשות כדי למנוע מקרים כאלו. בדיקה יסודית תכלול את כל האזורים בבית ותיקח בחשבון סיכונים מסוגים שונים. המטרה היא לאבזר את הבית כראוי כדי למנוע אסונות. חכם עיניו בראשו – בטחו את הבית שלכם ומנעו מקרים חמורים. שלא יהיה לכם סיבה להצטער על העבר.
בטיחות בבית יואב עובדיה

להסיר את הסכנה מהבית

בכל בית בו יש חלון קיים סיכון. החלון נהדר בהיותו מכניס לבית אור שמש ואוויר טבעי, אם אתם מעוניינים בהצללה אתם יכולים להתקין פרגולה. אך לצד יתרונות אלו הוא עלול לגרום לסיכונים בכך שילדים עלולים להתכופף וחלילה להחליק מטה. כן, ילד אינו מחושב דיו והוא בהחלט עלול לסכן את עצמו. כדי לראות מה מתרחש למטה הוא לא יעצור בעצמו ומרות האזהרות יתכופף מטה... כמו כן החלון עשוי להיות פתח לגורמים שליליים שינסו להיכנס לתוך הבית פנימה למרות רצונם של בעלי הבית. כדי למנוע מקרים כאלו חשוב להתקין סורגים. סורג מתאים יענה על דרישות התקנים ויותקן על ידי אנשי מקצוע בעלי יכולות ומיומנויות מוכחות בתחום. לאחר ההתקנה תוכלו להיות רגועים. כי החלון אינו פתוח עוד ואתם נהנים מכל היתרונות בלי לסכן את עצמכם ואת בני הבית.

ואם יש מדרגות בבית? זה אזור נוסף שיש לאבזר אותו כראוי כדי למנוע מקרים של מעידות ונפילות. כמובן שיש לבחור מדרגות שאינן מחליקות. כך אפשר יהיה להניח עליהן את הרגל בבטחה. בנוסף צריך להתקין מעקה בטיחות מתאים. המעקה צריך להיות מתאים למקום וגבוה בהתאם לדרישות התקן. כמו כן צריך לוודא כי הוא מאפשר אחיזה נוחה ויוכל למנוע מקרים של נפילות והחלקה על המדרגות. ערכו בדק בית ובדקו כי הבית שלכם אינו מסוכן ולא עלולים להיגרם בעטיו אסונות. בדיקה יסודית תעלה את המסקנות ואתם תוכלו להיות רגועים כי עשיתם את תפקידכם באשר לשמירה על סביבה ביתית מוגנת ובטוחה.

כמה חשוב שהבית שלנו יהיה מוגן. שהוא ימנע סיכונים ויאפשר לנו לנהל את היום שלנו בלי חשש. המראה של הבית חשוב אך הבטיחות מעל הכול. אל תוותרו על סעיף בכל מה שקשור לבטיחות הבית והמשפחה שלכם.

 

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם