להצעה משתלמת
שלח פרטים

אומנות העיצוב בברזל

תכונותיו הייחודיים של הברזל מיתגו אותו בעבר כחומר גלם המשמש לצרכים תעשייתיים בלבד. כיום יודעים לנצל את יתרונות הברזל גם לשימוש ביתי.

הברזל נחשב לחומר גלם חזק ועמיד ולכן בעבר נהגו להשתמש בו בעיקר לצרכים תעשייתיים, אך היכרות עם תכונות הברזל ויתרונותיו, הפכו אותו לחומר גלם מבוקש גם כאשר מדובר בצרכים ביתיים. השימוש בברזל לצורך ביתי דורש מומחיות וניסיון בעבודה עם חומר זה, אך מעל הכל, מדובר באומנות עיצוב ייחודית.

אלו יתרונות יש לברזל?

אומנות העיצוב בברזל

אחת מתכונות הברזל היא חוזק ועמידות לזמן רב. תכונה זו הובילה לכך שבשנים האחרונות גבר השימוש בברזל כחומר גלם לבניית ריהוט ביתי ולצרכים ביתיים נוספים, מתוך הבנה שבדרך זו ניתן לייצר ריהוט עמיד יותר. יתרון נוסף, זו האפשרות לשלב את הברזל עם חומרים נוספים ובכך להקנות מראה מיוחד ומעוצב, בלי לוותר על עמידות. שילוב חומרים אחרים מאפשר גם ליצור במגוון סגנונות עיצוב, בהתאם לרצון הלקוח ולקו העיצובי הקיים בביתו. כך ניתן למשל, לעצב בסגנון עתיק, אירופאי, מודרני ועוד.

 

בשל הקישור האוטומטי בין ברזל לתעשייה, יש החוששים משילוב של החומר בשימוש ביתי. אך כיום אין סיבה לחשוש מהמראה התעשייתי של הברזל. באמצעות מכשירים מתקדמים וידע מקצועי, ניתן ליצור בעזרת החומר עיצובים יפהפיים, המתאימים לכל חלל וסגנון עיצוב.

הברזל יכול לשמש למגוון רחב של צרכים ביתיים וביניהם: שערים, פרגולות, מדרגות, מעקות , סורגים, דלתות, ריהוט ופרזול. הבחירה בחומר איכותי מבטיחה תוצרים יציבים ובטוחים, בלי לוותר על יופי וסגנון עיצוב. כאשר מדובר על שערים, דלתות וסורגים – אלו שומרים על תושבי הבית ומפרידים בין החוץ לפנים הבית ולכן יש צורך בתוצר חזק ויציב. גם כאשר מדובר בפנים הבית, יש חשיבות רבה לשימוש בטיחותי במדרגות וגם מעקות. בכל אלו שילוב הברזל מקנים תוצרים עמידים ובטוחים, מבלי לוותר על מראה עיצובי ומיוחד.

הברזל יכול לשמש גם לבניית ריהוט לבית ולגינה. השימוש בברזל למטרות אלו מאפשר יצירה מקורית, מעוצבת ויצירתית, מבלי לוותר על יציבות וחוזק הרהיט. יתרונות אלו חשובים במיוחד כאשר מעוניינים לבנות ספריות, שולחנות, כסאות, שידות, פרגולות, פינות ישיבה לחצר ועוד. 

עיצוב בברזל אינו מלאכה פשוטה. מכיוון שמדובר בחומר חזק במיוחד, נדרש ידע בנפחות ובפרזול וסדנא מאובזרת במכשירים מתקדמים. בניית ריהוט מברזל דורשת דיוק ורמת גימור גבוהה.  

מלאכת העיצוב בברזל היא אומנות הדורשת ניסיון ומומחיות, שבסופה תוצרים חזקים ומרשימים.

צור קשר:
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 050-6417170
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם